Repte CCVI - Fuego en el cuerpo

sábado, 13 de agosto de 2011




5 comentarios:

Lluis-T dijo...

punt!
tot i que no sóc masa de fotos d'aquest estil, crec que has recreat bé una escena "calenta" per l'ambientació.

Marçal dijo...

Punt per aqui també.

"Fa calor,
què tal si nedam en pilotes,
què tal si deixam que sa parra
devalli es termòmetres a vint-i-cinc." (Fragment d'Antonia Font)

cmntez@gmail.com dijo...

Una mica fora de temps, sembla. El dia a començat insospitadament més tard que de costum encara estic avaluant els danys col·laterals i la raó. Feia un any que no tenia aquesta sensació i estic desconcertat...
Bonic punt de vista de l'actor i bona col·locació...
Punt!

Xesca dijo...

Volia fer una cosa més personal i creativa però és època de vacances i els models marxen, així que toca improvisar, i més quan t'adones que el teu reptador (que per sort ha penjat la foto super d'hora) ha enviat el teu "Plan B" a narris :)

Moltes gràcies companys.

Damián Costa dijo...

És veritat que durant l'estiu és més complicat, per aixó jo vaig tratar de no fer el que sembalva més obvi. I em vaig adelantar a tu, fent-te buscar un altra idea: ho vaig penjar tan aviat perquè el diumenge vaig marxar a Bilbao i l'havia de penjar. Jeje.