Repte CCVII - Si em dius adéu

viernes, 19 de agosto de 2011







5 comentarios:

Marçal dijo...

Aquesta setmana sembla que estem realment de vacances...
La foto il·lustra un moment que imagino posterior a un adeu. Ben realitzada tot i que quan a l'encuadrament em molesta una mica la quantitat d'espai d'escales a l'ombra per la part de sota.

El blanc i negre li escau molt.

Punt per tu!

Sergio dijo...

A mi la composició si que m'agrada, el missatge qeuda clar. El joc de llum i ombra em recorda a la forma del ying-yang.

Punt!

Damián Costa dijo...

Realmente, no se puede poner ninguna pega a la foto: encuadre, iluminación, interpretación del modelo, retoque,... pero... con una lectura tan directa no dejas margen a la imaginación. Todo lo contrario a la foto del Cris.
Ho sento, aquesta vegada no hi ha punt.

Xesca dijo...

Gràcies companys.
Suposo que la poca participació és deguda a les vacances.

"Si em dius adéu" és una frase condicional i no significa explicitament que algú ens hagi dit "Adéu".

El prota medita precisament en què passaria si el moment del "adéu" arribés:

Els graons deixats enrere que ja son passat (i contemplats de lluny son breus); el futur en devallada de cap cap a la foscor; el joc de llum i ombra: el present il·luminat "mentre ets amb mi" contra el dilatat futur de tenebres* que m'espera "Si em dius adéu"...
Una mica el que ve a dir en Sergi amb lo del Ying-Yang.

*Marçal, per això hi ha tants graons a l'ombra a la part d'abaix :)

Potser el relax d'aquesta setmaneta de vacances m'ha deixat massa espai per a la "poesia"... :P

Gràcies de nou.

cmntez@gmail.com dijo...

Bona imatge i bona composició, funcionaria igual sense el personatge però el personatge amb l'espai emfatitza el seu estat de llum i foscor, unes escales que no tenen fi i les línies horitzontals d'un estat només latent.
Bon repte!