Tancat per vacances

domingo, 7 de agosto de 2011

6 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Fent gala de la trama del llibre que en Damià hauria d'estar llegint, el Lluís a tret la seva versió més negra humorísticament parlant!
Coincideix que estic veient Batman de Tim Burton, el mil·lionari extorsionat pel "pingu" sempre que es desempallega d'algú l'envia de vacances, segons ell. Crec que he patit una dosi de publicitat subliminal.
Punt!

Marçal dijo...

Foto Lluisiana... Conya macabra ben resolta. Però el punt de vista no m'acaba de fer el pes.
No hi ha pany...

Grey dijo...

Com diu en Sergio, hem anat massa sobint al cementiri. I quan un recurs es repeteix, te que ser molt espectacular el resultat, o un gir inesperat, o quelcom similar.

M'agrada que hi posis conya al asuntu, però m'ha mancat una micona més...

Xesca dijo...

Lluis, el "Do not disturb" de l'esquerra m'encaixa bastant, però el de la dreta... no mola :S
Què ha passat aqui?

Damián Costa dijo...

A mi, com a la Xesca, m'han despistat els "Do not disturb". I crec que hi ha hagut alguna cosa estranya amb el de la dreta.

De totes maneres no trobo tant el "Tancat per vacances" com el "Tancat per defunció".

somos bipedos dijo...

ja fora de termini, la lleu inclinació de les linies inferiors em descompensen la imatge (bueno no sé el que estic dient però potser algú m'enten). m'hagues agradat més com si fos bidimensional.