Repte CCVII - Si em dius adéu

sábado, 20 de agosto de 2011


5 comentarios:

Marçal dijo...

No acabo d'entendre el moment que experimenta el protagonista. La interacció amb el cercle a la japonesa, no em deixa clar quina intenció té.
Tot i això, la foto no deixa indiferent ja que et fà pensar més que no pas la de la Cesca.

Vinga gent!!! Deixeu les vostres opinions!

Sergio dijo...

M'encanta la llum i la composició, però no acabo d'entendre el missatge.

Massa poètic pel meu atrofiat cervell... ;)

Damián Costa dijo...

Punt.

M'agrada l'encuadrament, no m'agrada tant la il·luminació, però el que m'encanta és que porto una estona pensant qui t'ha dit adéu i què busques allà a darrera. El misteri m'ha guanyat.

Xesca dijo...

M'agrada molt la imatge perquè la trobo fresca i comprèn els meus colors favorits, però tampoc acabo d'entendre el missatge.

Tot i que el títol no anava per la cançó d'en Llach, ja posats, em porta a una altra cançó seva "Cal que neixin flors a cada instant", segurament "les flors" que hem de fer néixer constantment per a que "algú" no ens digui adéu.

Bon Repte Cris!

cmntez@gmail.com dijo...

Adéu és una paraula que dita en segons quina circumstancia crea una separació i posterior barrera entre dos persones. El títol em va fer pensar en un tipus de relació pel fet que era una dona qui ho proposava (això no és dolent). Després de molts adéus amb llum, aigua, vent... de tots colors el meu personatge decideix no formar part d'aquesta barrera i continua esbrinant com collons se li ha ocorregut algú fer un QUADRe circular. Desconec encara la seva orientació i per tant la seva mala sort depèn que sigui capaç de trobar la posició correcta d'aquest engendre circular. Potser sigui un tribut al més gran invent de la humanitat. Però com a element decoratiu trenca espais i cors.