Repte CCVI - Fuego en el cuerpo

viernes, 12 de agosto de 2011



5 comentarios:

Lluis-T dijo...

entenc que es una torre de refrigeració...no acaba de sugerir-me el foc al cos, potser per aquesta mena de virat al sèpia i suposo perque esperava alguna cosa més "tòrrida"

Marçal dijo...

M'agrada MOLT la foto tot i no entendre la relació.
El tò càlid ja m'està bé però m'hi falta alguna referència. Té forma fàl·lica pero...

Xesca dijo...

Aix, quan vaig veure la teva imatge se'm van caure els OO al terra :)
El meu "Plan B" incloïa un ventilador amb tiretes de paper enganxades volant... Així que vaig haver d'improvisar un "Plan C" :P

La imatge m'agrada però potser has pecat de massa minimalista i ha mancat alguna referència esclaridora.
Bon Repte!

Damián Costa dijo...

La veritat és que sí: potser era una mica rebuscat (i també vaig pensar en les tiretes, però no vaig poder).

La idea, més que el sexe, era la pel·lícula "Fuego en el cuerpo" de Lawrence Kasdan. Cinema negre en estat pur, on la calor de l'estiu és un personatge més. D'aquí el ventilador fotografiat com un gratacels americà i el to caluròs, que arriba a ennuvolar la vista. Com li ennuvola la Kathleen Turner a William Hurt en el caluròs estiu de Florida.

somos bipedos dijo...

umm un gratacels ventós. M'agrada molt la foto.