Repte CXCV "Qualsevol nit pot sortir el sol"

sábado, 28 de mayo de 2011

16 comentarios:

Grey dijo...

Em resulta molt inquietant, una sensació que m'agrada especialment.

Em transmet una visió pesimista del tema, tot i que m'agradaría que ens expliquesis al final que volíes dir exactament (cosa que uns quants no fan mai, i em sembla tant trist com quan un repte es queda desert o sense comentar).

Tots dos heu triat el blanc i negre, però en el teu cas em captiva l'ús de l'enfoc (enfocame-la), la composició i l'enquadrament.

T'endús el primer punt...

Damián Costa dijo...

He de dir que no l'entenc.
Coincideixo amb en Grey en que m'agrada la composició i l'enquadrament, però no em transmet tant com a ell. No veig la visió pesimista, i segur que és perque no l'entenc.
Ho sento.

Marc Arisa dijo...

Llastima xo jo tampoc l'entenc, i per aixó no hi ha punt.
Com ha composició magrada.

Marçal dijo...

És de difícil lectura per a mi també. Hi veig un os d'animal que no sé lligar. Espero que en en facis 5 cèntims!

Tot i això las foto té aquest punt inquietant que comenta el Ramón que la fà interessant.

Xesca dijo...

Ho sento Arnau, jo tampoc l'entenc.

Veig el que em sembla una quixada en una imatge que em dona mal rotllo, però ara mateix no puc anar més enllà.

Ja ens explicaràs, ok?

Salut

Grey dijo...

x si ajuda, tot i q no se si encerto, penso q la relacio amb el tema es q limatge representa una negacio, no, no sortira el sol i ti pots morir esperant. daki el meu comentari q la trobo pesimista. larnauet ens treura de dubtes

cmntez@gmail.com dijo...

Com això està donat i beneït i la imatge lo val et Puntualitzo en el nom de Felip Puig de Trias i de l'esperit Mas.

Lluis-T dijo...

La visión es ciertamente apocalíptica...aquí no saldrá el sol nunca.. bonica estampa!

Imma dijo...

Hola a totho, després d'uns temps desconnecting aquí estic de nou.

com ja heu dit molts, és una foto que m'inquieta però no hi acabo de veure-hi la relació amb l'esperança, més aviat amb la desesperança, però espero que ens l'expliquis Arnau.

N'Arnau dijo...

Vaya tunda chavalote.I Enhorabona!Ejem...La cosa que jo recordi va anar tal que així;
Dissabte passat matí.Penso què fer REPTE.../...Doncs no ho sé.Mentrestan no ho sé desmonto Pessebre(si,encara).Veig figureta ovella pastoret.Recordo tinc guardat crani d'algo al calaix.Relaciono OS amb SOL.Recordo nosequè de la FIXACIÓ del calci IMPRESCINDIBLE el SOL.Consulto amb l'Internet.CERT.Dramatitzo possada en escena.RESULTAT:
"Hi ha un OS descarnat i ben balanquet i contrastat,indicatiu que en el seu moment el SOL hi era passat un temps però...Tornarà ha sortir?"
Tucu tucu.Què me'n dieu?

Grey dijo...

Que et retiro el punt per friki!!!!

JAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!

Lluis-T dijo...

que què diem? que t'has xutat algu xungu!

Xesca dijo...

Osties Arnau...
Canvia de marca de cereals xavalote :D
I gràcies per l'explicació. Pots estar ben segur de que mai MAI ho hagués endevinat.

N'Arnau dijo...

Molt bé...Com que veig que després d'aquest raonament tan sòlid i clarificador el vostre parer segueix sent el mateix, doncs a la que m'apoderi del Món les conseqüencies seran variades i alliçonadores i pel que m'ha votat i després gairabé em treu el punt el perdono i el faré princesa del meu reialme.He dit.

Damián Costa dijo...

Oh! Llum de les nostres vides!
No t'enfadis home, es que no tenim aquesta profunditat teva...

Xesca dijo...

:O