Repte CXCII: Després de la notícia, Què?

sábado, 7 de mayo de 2011

10 comentarios:

Sergio dijo...

Punt expres!

Lluis-T dijo...

un punt desganat per tu
destacaria la bona il.luminació com sempre, però ens tens acostumats a molt més

Sonia Arias dijo...

Punt!

Damián Costa dijo...

Punt, pq trobo complicat aquest retall entre tant foscor, pero coincideixo amb en Lluis.

Crec que era un repte força complicat, he estat pensant i, encara, no he tingut cap idea de la foto que jo faria.

Xesca dijo...

Una imatge pulcra, perfecte i de treures el barret com acostumen a ser totes les teves creacions, però no hi ha pany.

Per a no repetir-me aqui, prego llegeixis/iu el comentari a l'entrada de na Syl.

Marc Arisa dijo...

Punt!!! tot i que es veritat que ens tens acostomats a més.

Syl_Miranda dijo...

solament volia comentar que has fet un "excelent treball" marçal, tot i que s'ha dit que has fet coses millors, llastima que encara no participava de reptes i no vaig veure-les, aquesta fotografia la has orientat al sentit positiu i simple m'agrada. Bon repte Una abraçada :P

Grey dijo...

Digues que sí Marçal!!! Que tots tenim dret a poder "sortir del pas" alguna vegada!!!

Em quedo amb el contra i la positivitat de l'imatge...

Syl_Miranda dijo...

Marçal has guanyat aquest repte!! has de proposar quin ?!!

admin1 dijo...

m'encanten aquests pelets enlluernats!