Qualsevol nit...

domingo, 29 de mayo de 2011



9 comentarios:

Grey dijo...

Fa dies que penso: "A veure qui serà el primer que fa servir el tema dels indignats per presentar-ho al repte?

I voilà! Ja ho tenim aquí.

Com ja saps, quan intueixo una imatge abans de que es presenti, em tira enrrera.

El contingut te certa conya, però la veritat, m'hagués agradat més equivocar-me i no veure una sola foto d'indignats al repte.

Ho sento, un altre cop serà...

Syl_Miranda dijo...

punt !!

la primera sensació va ser que els canvis poden ser en qualsevol moment...que moltes paraules poden donar més..

Damián Costa dijo...

Coincideixo també amb que és massa obvi i que hauria tingut un valor afegit haber evitat les acampades perque dibuixa al tema amb massa facilitat. Però també és veritat que l'actualitat sempre és una font de referencia pels fotògrafs.
Tanmateix, el blanc i negre que has fet servir (igual que l'Arnau) i l'enquadrament amb la diagonal cap a munt (que ens fa el camí "cuesta arriba") els trobo molt encertats.

Punt.

Marc Arisa dijo...

PUNT

Marçal dijo...

Celebro el punt d'esperança que ens mostres. Només m'hauria agradat un punt més de llum com si ja es comencés a notar el canvi.

Punt per tu

Xesca dijo...

Queda clar: Qualsevol nit pot sortir el Sol (i més val que així sigui).

Punt!

Sergio dijo...

Punt! Per gustos personals ;)

Imma dijo...

Hola, jo he tingut una "grata" sorpresa en veure la foto, potser un pel massa fosca pel meu gust. Però evoca bé la idea d'esperança a partir d'un tema viu i actual.
punt!

en Sergi dijo...

+1!