Repte CXCII: Després de la notícia, Què?

viernes, 6 de mayo de 2011

6 comentarios:

Lluis-T dijo...

ummm... no diré que és un recurs fàcil, però és un recurs fàcil.
Potser si haguessis intentat fer un "bucle" de notícies, com alguna vegada s'ha vist per aqui, hauria guanyat la cosa.
La composició dels elements a la imatge tampoc ajuda.
no punt aquesta vegada

Damián Costa dijo...

Em falta algun al·licient més en aquesta foto. Ho sento.

cmntez@gmail.com dijo...

Festival!
És difícil oposar-se a la majestuositat de la imatge d'en Marçal però em deixa un dubte. Tot ho redueix a una bona noticia?. És el fet que qualsevol noticia pot tenir un desenllaç positiu com representa el dit gros alçat? I en aquest cas per a qui? Indiscutiblement és millor la imatge, no té cabuda el dubte que ha fet una altra de les seves imatges, sobresurten per sobre de la resta per la seva qualitat. Aquesta però sobresurt per la seva bellesa i això no vol dir que li vulgui llepar el dit, és molt important que ens entenguem.
La coherència és perd després de passar les nou de la nit d'un diumenge qualsevol i així serà fins que decidim posar-hi remei, em decantaré per aquesta. Coses més rares he fet a la meva vida i una més no em farà sentir pitjor ni millor.
Si tingués un cap moblat probablament la cuina aniria al passadís i tindria tal distribució que per entrar d'una habitació a una altre pogués escollir la porta que més m'agradés en el moment que volgués. He dit punt?

Xesca dijo...

Pfffffffff...

Repte complicadet aquesta setmana perquè cap de les dues em convenç i, coincideixo plenament amb en Damià en que jo tampoc sé quina foto hagués fet.

Tècnicament la foto d'en Marçal és immaculada i em pot dur a molts "després", però no a qualsevol "després", ni molt menys al "després" de segons quin tipus de noticia.

A la teva li trobo mancances, però tot i així, em quedo amb el primer pensament que em va venir a la ment el primer cop que la vaig veure: Després de la noticia, ve l'esbarjo, i què millor que l'agenda cultural per a decidir el "què?"

Possiblement el meu raonament sigui una mica friki-psicodèlic, però justifico el meu pecat acollint-me al que diu en Cris al respecte de la coherència.

Punt!

Marçal dijo...

M'agrada la conya de la guia d'oci contraposada amb una notícia "seriosa". Aquest treure-li ferro a les coses i tirar per les què realment importen sempre és bò.

En la meva foto, sé que no està massa treballada. La setmana no ha estat la millor de la meva vida i per això vaig pensar en el gest positiu que sempre hi aporta un grà de sorra.

Espero tornar a donar el 100%

Gràcies i salut a tothom!

Grey dijo...

Trobo ben trobada la seqüencia en la mateixa imatge. Penso per això que t'ha penalitzat que "les noticies" fossin tan explicites amb els diaris.

També crec que l'idea que volies transmetre era complicada de plasmar si no era així, pero ja veus, tot i ser dificil aquí sempre exigim el màxim!!!! jejejeje ;)

Em quedo amb el significat de la seqüencia, allò que per més importants que siguin algunes coses que passen també es important saber sortir-se'n, i amb la "curiosa" composició...