Amagat

domingo, 22 de mayo de 2011



8 comentarios:

Sonia Arias dijo...

Punt!!!
xDDDDDD

Xesca dijo...

Punt expres!
M'encanta :)

Grey dijo...

et veig mes aviat perdut q amagat, xo el q tinc clar es q en cas de volerte trobar, no sabria on buscar. punt noiet!

Xesca dijo...

Ja vaig votar ahir però ara comento.

Jo a qui veig amagat no és a tu.
La meva "pel·lícula" és que l'"amagat" és l'ase petitó perquè, com que té els ulls tapats, potser es pensa que no el veu ningú.
No sé si anava per aqui la idea però això és el que vaig veure jo i em va fer molta gràcia.

Salut!

cmntez@gmail.com dijo...

Punt! Sento arribar tard. Tot i què la imatge de l'oponent és millor en quant aspectes tècnics la teva amaga un punt de vista... de les muntanyes molt interessant, és fa més amb el títol.

Syl_Miranda dijo...

punt!!
m'agrada aquesta foto...també sento arribar tard però vaig estar per Madrid i no tenia internet :S
m'agrada aquest sentit de amagat de mostrar i no mostrar res a la vegada..saluts..

Marc Arisa dijo...

Se que no val per res pero ma molat PUNT!!

Marçal dijo...

Felicitats Lluís!

Segurament no són els nostres millors reptes però l'important és que el repte està viu. Espero poder tornar a participar amb fotos més treballades que en aquestes darreres participacions.