Se acerca el invierno

domingo, 27 de diciembre de 2009

14 comentarios:

Lluis-T dijo...

ara m'he perdut. No era l'Arnau el reptat?

Grey dijo...

Si, pero com que he parlat amb en Sergi a les nou, m'ha dit que no hi hauria fotu i ultimament me toca los nassos pq estem fallant mes del compte, li he dit que improvitzaria una i la penjaria. Que a mi em fot molt quan faig fotu i no hi ha replica. No te més...

Lluis-T dijo...

doncs es de valorar moltíssim el teu compromís amb el repte, al estil "salvem el reptocador".
i entrant a valorar la foto i entenent que l'has hagut de fer a correr cuita tampoc podem ser molt exigents. Una associació ràpida d'idees i que millor que la neu per pensar en hivern, en aquest cas més que apropar-se ja està totalment a sobre. I el títol enigmàtic de s'apropa l'hivern te la lectura de suspens que aquests guants fan que encaixi com a idem.
Malgrat tot no hi haurpa puntent.

El Costillero dijo...

Neu o espelma?... El títol parla d'hivern, oi?
Punt.

Xesca dijo...

Ei, acabo de veure que finalment s'ha publicat alguna cosa però he de marxar pitant i no tornaré fins a la nit, per tant, només voto. Ja comentaré.

PUNT!

Marçal dijo...

Estic amb el Lluís. Cal valorar molt l'esforç per no perdre pistonada al repte. Tot i això, em quedo amb la del Sergi.

Grey dijo...

Donat que deixarem unes horetes mes per qui s'animi a votar i comentar (per la tardança de la segona fotu), se que xerrar jo no està massa bé. Però ho faré i demanaré que no es tingui en compte que fes la fotu sense temps, ja que no es aixó el que es valora (penso). Un cop acabat i sigui quin sigui el resultat, el que si consideraré obligatori es que en Sergi comenti la meva fotu...

en Sergi dijo...

així serà, però quin límit de temps posem?

en Sergi dijo...

així serà, però quin límit de temps posem?

Grey dijo...

Doncs aquest vespre no?
I aixi aquesta nit mateix es pot posar el nou repte...

Gerard dijo...

Punt!!! tot i que no sé si estic a temps. Clara i directa!!
Potser hi trobo a faltar una llum de contra.

en Sergi dijo...

Bé doncs jo que no volia guanyar sense contrincant, al final he perdut, 3-4, felicitats!
Repti, repti...

en Sergi dijo...

comento:
primer dir que el format em crida l'atenció, és casi un 16:9, casi un 5:3, però no és un format definit, com acostumo a dir, un: "por aquí reencuadro y le meto crop...", això a mi personalment no m'agrada, o si més no a priori em fa veure la foto rara, o desequilibrada.
Respecte als elements triats, simple i directe: un guant i gel/neu. La interpretació sembla directa i inequivoca, el guant ens protegeix de les inclemències del temps, representades pel gel. Arriba l'hivern i ens trobarà preparats, sigui com sigui ens adaptem al que ens pugui afectar, per mirar de minimitzar els seus efectes, en certa manera ens aïllem del que ens rodeja perquè no ens afecti, en comptes de viure-ho d'una forma més natural...

Grey dijo...

BE, ja sabeu les circumstancies en que esta feta la fotu, i espero que aixó no hagi estat motiu de vot o no vot en cap cas.
Gerard, jo tb hi trobo a faltar la llum de contra. El motiu: que no la vaig trobar i no vaig ser-hi a temps. Només tenia una llum, així que vaig optar per una llum casi cenital intentant captar el maxim de contorn pero sense que es perdes el negre que buscaba. Per sortir del pas pero no tant eficaç.
Sergi, tractaba de ser un 16:9 pero vaig tenir problemes desconeguts amb el potochof i ja era prou tard, aixi que vaig optar per el: "por aquí reencuadro y le meto crop..." que més s'hi acostaba i el vaig penjar.
I respecte al sentit, be, una associacio que entres rapida per la vista, amb elements que pogues tenir a mà a l'instant i sense preparacio i amb un minim sentit estetic i de concepte. PEr més que s'acosti l'hivern sempre fem el posible per mantenir-lo a certa distancia...