invisible

sábado, 19 de diciembre de 2009


11 comentarios:

Sergio dijo...

Molt bona foto, m'agrada la profunditat de camp i el detall, però no acabo de pillar la idea.

No hi ha pany.

Marçal dijo...

Crec que entenc una mica la jugada i té bona intenció però no m'acaba de convèncer. Tècnicament crec que la part de l'emprempta podria estar una mica millor. No has fet servir un trípode? és que veig moviment...

Marçal dijo...

Rectifico: més que moviment és que l'enfoc és sobre les lletres i em molesta que no estigui a l'emprempta...

Gerard dijo...

Trobo la idea molt bona però m'ha fallat la realització.
Com a idea valoro més la teva que la del Sergi, però a nivell estètic m'ha convençut més la seva interpretació.

N'Arnau dijo...

Doncs coincidint amb el Gerard,però invertint el criteri dels valors.Avantposant el contingut a la forma i el valor de la idea ans la execució esplèndida d'aquesta.O sigui,punt per en Lluís.

Xesca dijo...

Ho sento, vaig tard però, com que el meu punt no és concluent, suposo que tant és.

L'empremta deixada al vapor fixat a l'aixeta (perquè és una aixeta, veritat?), em parla d'algú que hi ha estat però que no veig. I aquest era el tema: Invisibles.

La d'en Sergi, tot i que visualment m'agrada força, no em parla d'invisibilitats sinó de "punts de mira".

El meu punt per a tu.

Grey dijo...

Potser hagues ajudat a l'imatge que aquesta emprenta es trobes a un element més translucid, de manera que la llum ens pogues venir de contra i aqueste empremptes destaquessin amb mes força, i evitar les reflexes que em destorben un xic. Tot i aixi es un molt bon concepte. Sabem que alla hi ha estat algu tot i no veure'l, per tant es tracta d'una presencia invisible... Molt ben pensat...

en Sergi dijo...

La veritat es que et vaig reptar perquè vaig pensar que et vindria de gust, i la veritat veient la fotos que has plantejat m'ha donat la sensació que ha estat potser més un "lastre" haver de fer la foto, crec que la foto està com a poc, poc elaborada, el format és molt raro (per mi sinònim de= por aquí reencuadro en Photoshop i ale!) l'element és molt confús (cosa que també dificulta la comunicació) però en el fons el que més em destaca de la foto és positiu, m'agrada el plantejament, però em dona la sensació que el temps que li has pogut dedicar a la realització ha estat residual, cosa que em fa estar segur que amb més temps hauries pogut obtenir un millor resultat.
De totes formes només són sensacions si he ficat la pota fins al fons, no dubtis en corregir-me!

en Sergi dijo...

ah, m'inquieta perquè has posat aix.jpg al arxiu de la foto, i no m'agrada gaire, que canviïs el nom del repte, els invisibles vs invisible, hi ha molts matisos que es queden pel camí, no creus? o es una apreciació meva?

en Sergi dijo...

bien! he descobert de quin element es tracta?

ha quedat bé el bany nou?

Lluis-T dijo...

bones,
en resposta als vostres comentaris,
Realment la idea era la que la Xesca ha comentat, la emprenta ens parla d'algú que no podem veure però que sabem que està o que ha estat. Totalment d'acord que l'acabat es molt pobre, la emprenta hauria de destacar molt més sobre el reste de la foto i el desenfoc no ajuda.
Contentant a en Sergi, si que hem venia molt de gust però vaig provar altres idees i cap en va funcionar, així que hem vaig veure abocat el dissabte a la tarda una mica a la desesperada. Les altres idees eran força dificils de resoldre tècnicament i després d'algunes proves ho vaig deixar correr.
sobre el nom de l'arxiu, no se penso que no te res a veure, el nom del repte no l'he canviat i el nom de l'arxiu no es veu, nomès al final de la barra de navegació, no hi ha hagut cap intenció aqui de canviar el el nom del repte. Aix era el "quejido" per no haver arribat més enllà.