Repte CXXI: Metro

sábado, 12 de diciembre de 2009

Repte CXXI: Metro

9 comentarios:

El Costillero dijo...

Punt!

Marçal dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marçal dijo...

M'encanta la foto! una composició original, la idea del metro desplegable com a dibuix d'una constel·lació i un lligam amb el fons escollit que trobo perfecte.

I la llum lunar és la cirereta del pastís.

El Gerard ho ha posat moooolt difícil però em decideixo per aquesta.

Lluis-T dijo...

PUNT

Grey dijo...

Ets un cabró... Amb aixó t'ho dic casi bé tot...
Fa temps que soc conscient que poc a poc (i amb molt esforç) et vas acostant (encara que sigui de lluny) al meu nivell... El que no cal es que ho demostris d'aquesta manera...
Em sembla una imatge treta "d'un film de culte", d'aquelles que els frikifans es passen mitja vida contemplant i l'altre mitja amb elucubracions sobre el seu significat real. No cal que digui gaire més...

T'el endús i punt... El punt...

Xesca dijo...

Mai havia vist tan clara la doble V de Casiopea... És increible la lucidesa que es pot tenir a altes hores i casi-peo... o no.

Punt!

Sergio dijo...

Collons!

Punt

Marc Arisa dijo...

Per molt que l'altre s'ha de tenir collons per fer-le, la teva es COLLONUDA!!!!

PUNTAS!!!!

I estic totalment dacord amb en Grey, que a mi també em sembla una imatge treta "d'un film de culte"

Molt original.

Gerard dijo...

Caram tu!!
Quina pallissa que m'ha fotut el tio!!!
Tot i que amb una foto així no hi ha ous que valguin. Jeje.
Felicitats per la imatge i a reptar.