Escales i Gent

domingo, 6 de diciembre de 2009

8 comentarios:

Gerard dijo...

Perdoneu pel retard però ahir vaig estar sense ordinador i internet.

en Sergi dijo...

interneeeeeeeeeeeee

Lluis-T dijo...

m'agrada la lectura de la imatge però sobretot aquests blancs (i negres) tan cremats, funcionen. Potser aquesta escala ens porta directament al cel. Molt atractiu el format quadrat i el marge negre, no em puc resistir, punt!

Lluis-T dijo...

per cert proposo que es tanqui avui les votacions per no demorar més el nou repte.

cmntez@gmail.com dijo...

No sé si està fet " a posta" però l'efecte del blanc i negre contrastat el trobo del tot encertat en aquesta imatge de només o casi contorns.
Freda com ella mateixa. Punt tot teu. Un esglaonet per a tu.

Octavi dijo...

Punt fora de temps!!

en Sergi dijo...

A veure com diu en Gerard, 3 a 3, en cas d'empat, el vot de l'últim reptat val doble, o sigui el vot d'en Damià val doble, com no ha votat, anem enredera, i trobem que val doble el vot de l'Octavi, així doncs en Gerard guanya el repte pels pèls. Apa ja pots reptar!

Marçal dijo...

Gerard, m'agrada la senzillesa i efectivitat de la teva foto. L'inclusió de l'ombra per justificar a la gent m'agrada molt. La localització i la forma que agafa l'ombra la fan una imatge atractiva.

Felicitats!