Repte CXVIII: Virus

sábado, 21 de noviembre de 2009


10 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Ei, valtros! Deixeu de xiuxiuvejar-vos que aquí passa algo!
Donat que falta l'altra vota la teva tot i què el tema de virus està com massa rebuscat i no m'acaba de fer el pes però que hi farem si l'altra meitat s'ha obert de cames. Punt.
Per cert Dani, benvingut al repte! Allà on siguis!

Lluis-T dijo...

Dani????
bé, desconec perque no ha pogut postejar, però el repte es teu en aquest cas.
sobre la foto, qui dels dos és el virus??xiula!!!

on és el contrast?on son les ulleres del xaxo?que li dius a la orella? es propaga? és un virus?
com un virus, els comentaris, rumors, xismes, es propaguen i van mutant a mida que ho fan. I com els virus, i ha comentaris que poden ser mortals.

Octavi dijo...

Jo tb trobo a faltar el contrast... I les ulleres!!

La idea em sembla bona, però m'hagués molat veure l'altre opció...

A xiular!!!

Grey dijo...

A favor. No està gens malament aixó de buscar un simil de virus que no tingui gaire a veure. La propagació d'un rumor tal i com es propaga un virus. El mal que pot arribar a fer un rumor igual que el pot fer un virus.
La composició, com a imatge minimalista es correcte, no em desagrada gens.

En contra. Perque el blanc i negre? No s'aprofita ni amb la llum, ni amb el contrast, o sigui estéticament. Per tant hauría de tenir un significat més enllà, pero no quin es en cas de ser-hi.
Penso que hagués guanyat feta enmig d'un bar per exemple, enmig del moviment de gent un punt fort a on es propaga el "virus". Tot dinant podies haber-ho fet dissabte.

Amb tot m'has convençut més que la setmana passada.

Bon repte!!!

cmntez@gmail.com dijo...

El Dani l'hem de cremar, vull cremar algú!

en Sergi dijo...

no cal cremar a ningú, de moment, a veure he parlat amb en Dani, i ha tingut problemes amb els ordinadors, no va dir res al rebre l'invitació al repte per ganes a participar, però es veu que tot se li ha anat complicant encara més, així que no ha pogut...
m'ha enviat aquest mail perquè el publiqui al foro:
"En primer lloc dona a tots les gracies per aquesta benvinguda i que amb sembla un projecta magnífic això del repte, i confio en poder participar mes endavant
Aquesta setmana m?agafa?t absolutament per sorpresa el tema del repta, i am plena crisis informàtica. A la propera no us deixaré sense la foto.
Fins aviat
dani"
Bé Damià ja pots reptar!

Xesca dijo...

Dani, sento molt els problemes que t'han impedit presentar el teu repte. M'hagués agradat molt veure la teva proposta.
Tanmateix benvingut.

Estic totalment d'acord en això de que els resultats d'una llengua viperina en acció, poden ser més devastadors que els pitjors dels virus.
Damià, la idea és bona i la representació també però, pel meu gust (coincideixo aqui amb en Grey), el blanc i negre no ha lugar.

Tenim una setmana per a recuperar-nos d'aquest virus mediocre... ;)

cmntez@gmail.com dijo...

Ai, el civisme! Això ja no és emocionant!

Damián Costa dijo...

Gràcies a tots.

Al principi vaig pensar la idea de fer-ho en un bar, o a l'Aula de Teatre, o a algun lloc públic. Però em vaig decidir per un minimalisme de contingut: només hi ha el "missatge". Ho vaig pensar així per explorar diferentes formes (doncs no és la primera vegada que faig servir aquest recurs, però l'anterior no em va agradar res; auqesta, sí).

Gràcies al Sergi que, malgrat no ser la primera idea de model, és va deixar enganyar. La veritat és que m'hagués agradat que fos el Dani. Perque el Sergi ja està infectat. Però no va ser possible.

Graciés al comentaris... vaig a reptar.

Marçal dijo...

Jo confiava que a última hora d'ahir hi hauria alguna cosa penjada. He esperat fins avui i veig que no ha pogut ser...

Una mica d'acord amb la resta: M'agrada molt la idea i potser no trobo tant a faltar com algu ha dit, un entorn més concorregut. El que si trobo a faltar, és una mica més de contrast i les ulleres del Sergi!