Diners

sábado, 14 de noviembre de 2009

9 comentarios:

Sergio dijo...

La teva historia es més complerta que la de l'Octavi, a més, m'agrada molt el punt de vista escollit i que els diners no apareguin a la representació de "Diners".

One point!

en Sergi dijo...

Primer de tot haig de dir que en aquesta foto hi he tingut una participació activa, vull dir que en Damià necessitava ajuda (per raons obvies) i vaig donar un cop de mà (mai millor dit, el dit amb ronya a les ungles que aguanta la jugada guanyadora és meu).
Per seguir diré que la idea no em va entusiasmar, no veia la relació poker-diners (per molt obvia que sembli) el poker és una finalitat en si per a mi. Tot i això he deixat passar una mica de distància en el temps, i he tornat a mirar la foto, i he trobat una segona lectura on potser si que els diners hi són presents, la desesperació de jugar-te el poc que tens per necessitat...
En fi no comento més coses però a canvi dono un punt!

Lluis-T dijo...

m'encanta la teva foto, aquesta pose de desesperació es molt bona, i no es per menys jugant contra un "American Airlines". Penso que el lligam amb diners és evident,tot i que el poker pugui ser quelcom mes com s'ha pogut llegir...

Lluis-T dijo...

punt!

Anodrac dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Xesca dijo...

Bé, sense entrar en el tema "elaboració", ni una ni l'altre m'han acabat de fer el pes però, el fet de que no hi apareguin "diners físics", m'agrada, i el missatge "subliminal" que hi trobo en la teva imatge nu, no per sexy sinó per haver "perdut fins i tot la camisa", em resulta més suggerent, divertida i atractiva visualment que no pas la mà esgarrintxada.
Tens el meu punt!

Marc Arisa dijo...

Estic amb la Xesca, ami tampoc m'acaba de fer el pes cap de les dues, tot i que el punt es per tu, per el toc d'humor i per l'absencia directa dels diners.

I també pq esta mes elaborada In-situ, i no tant a postpo, i per la llum que li cau al personatge perdedor i per aquest fons que dona caràcter de derrotat, de "pelat", no tenir res, ni un duro.

PUNT!

Marçal dijo...

Molt d'acord amb els comentaris del Lluís, la Xesca, el Sergi, en Markitus....

Crec que has elaborat una foto on la intenció queda molt clara. L'actoràs del fons hi ajuda molt!

punt

Octavi dijo...

Buena foto Damián y buena interpretación!

Y si, tuve poco tiempo para hacer la mia y se ha notado.

Gracias por los votos!!