Cremat

sábado, 28 de noviembre de 2009

15 comentarios:

El Costillero dijo...

Punt!

Lluis-T dijo...

a veure, veig un cotxe que va marxa enrera de nit i dintre una llum cegadora. És un cremat de les 4 rodes? és un cremat fotent un clau al cotxe? sembla que em deixo alguna cosa.
A favor la iluminació de arbres i carretera, el moviment que donen les llums i la localització.
Però tot plegat no em fa decidir-me a donar-te el punt.

Octavi dijo...

Punt Express!!

Sergio dijo...

Uf, em costa trobar el "Cremat". Però si li dones voltes et passen pel cap coses que podrien representar el tema.

La qualitat de la foto però, fa que aquesta dificultat quedi en segon terme.

Vas tan cremat que has fet retrocedir el cotxe amb el seu impuls sexual (:D)???

Punt!

El Costillero dijo...

retrocedir?!
Però nois, el flash ilumina l'inici i les llums marquen el moviment posterior...

Xesca dijo...

Ho sento, arribo ara de fora i no he pogut votar abans.

Jo també veig un cotxe retrocedint, el que no trobo és res "cremat" a cap dels dos reptes.

Donat que no sé si s'accepten abstencions de vot, dono el meu vot a aquest perquè visualment m'agrada més i per haver-se-la currat una mica.

Vot!

Lluis-T dijo...

Julius, retrocedeix segons el meu humild parer perque la llum de freno ha "pintat" la escena, vol dir que el cotxe ha transitat per la mateixa i com es pot veure per darrera del cotxe no hi ha res pintat, vol dir que ha "avançat" marxa enrerra. També pel fet que la llum ha "pintat" a sobre del cotxe, cosa que no succeiria si anés endavant. Digne d'un programa d' Iker Romero.

Lluis-T dijo...

Xesca, sempre hi ha d'haver un vot, així ens hem de mullar i explicar el perque de la nostra decisió. Obviament pots triar no votar o nomès comentar les fotos una vegada acabat el termini de votació. Salutacions.

Marçal dijo...

El julius té rao!!!
El cotxe anava endavant!
Començava amb el cotxe parat, esperava a que el flash a tope de potència que portava al lloc del copilot disparés, després m'esperava uns quatre o cinc segons quiet. Després avançava fins a desaparèixer. El temps total d'exposició eren 15 segons.

Lluis-T dijo...

genial
ben vist Julius

Sergio dijo...

Pos ja m'explicaràs el "Cremat"

Marçal dijo...

El cremat per a mi, era que la sobreexposició tant bèstia que hi ha dins del cotxe fà que tot l'interior quedi cremat.

Marçal dijo...

He escapat de qualsevol connotació sexual en aquest repte...

El Costillero dijo...

A mi el que més m'ha cridat l'atenció ha sigut veure l'interior del cotxe com si estiguessin fent un submarí... I sí, Lluis, la meva primera impressió va ser que semblava que el cotxe anés enrera, però no vaig haver de pensar gaire per veure el moviment.
Maca la foto... no gaire cremat però, jo ho hagués identificat més amb un Sàhara o un Mojave, o una platja mediterrània a les 14h a l'agost...

Xesca dijo...

Una mica tard però...

Lluís, moltes gràcies per les explicacions :)

Marçal, molt enginyós. Felicitats! ;)