Repte CXVI: "Tim Burton"

sábado, 7 de noviembre de 2009

7 comentarios:

Lluis-T dijo...

enhorabona, ha estat una elecció molt dificil, les dues imatges son molt bones. Espectacular el nivell de retoc que has aconseguit.

Xesca dijo...

És cert el que diu en Lluis.
No he escrit res abans per prudència però no vull quedar-me amb les ganes de dir-te que em semblen francament espectaculars els troncs, el fons i el tractament que els has fet.

cmntez@gmail.com dijo...

Jo m'ho vaig passar molt bé amb aquesta peli i et dono el meu punt.
Fantàstic!

Marçal dijo...

Donçs sí! les dues ténen un nivell tècnic molt bò, tot i que la de l'Octavi (per ofici) té aquell plus que m'ha fet decidir cap a la seva.
De totes maneres, et felicito per haver aconseguit evocar al Burton sense cap mena de dubte.

Sergio dijo...

Ui que faig mooolt tard.
M'hagues quedat amb la teva Ramón si hagués votat:
El retoc esta molt treballat i la composició em sembla més sòlida que la de l'Octavi.
El teu arbre "me pone" ;)

Octavi dijo...

El teu muntatge m'ha agradat molt, realment cada cop ho fots millor. El detall dels ulls mirant em sembla collonut.

Molt bona feina!!

Grey dijo...

Gracies pels piropus. Realment estic molt content, ja que gracies al repte cada cop aprenc més i més, no només pel que jo faig sino pel que veig que feu. El meu únic merit només es arriscar sempre més que l'últim cop, atrevir-me amb tecniques que desconec, i a ser posible que el que utilitzo sigui un arma que l'adversari domina com ningú. Esperit de superació més que d'anul·lació del contrincant.
Tot i així, l'imatge te bastant menys retoc del que sembla. Ara que, per les vostres opinions, sembla que ben aprofitat...