Diners!

domingo, 15 de noviembre de 2009

9 comentarios:

Sergio dijo...

Molt bona idea i possada en escena, pero la historia se'm queda curta en comparació amb la d'en Damià. M'ha costat una mica pillar el tema de que els diners cauen, poder falta una mica més de perspectiva a les monedes?

Grey dijo...

JAJAJAJAJAJJAJAJAJAJA!!!!! FLORENTINOOOOOOOOOOOO!!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDD
Quan acabi de riure vinc i votu... XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

en Sergi dijo...

A hole in your hand, i en la meva i en la de gairebé tots. Si que és veritat que els calers fugen no sabem ben be com avui en dia. Com a relació directe amb l'enunciat del repte m'agrada.
La "puesta de largo" de la idea, ja no em resulta tan atractiva, no entenc aquesta primera moneda volant, el nivell de retoc no és tan fi com ens acostumes a obsequiar (bé de tant en tant cau algun retoc fet ràpid! ràpid! que em pilla el toru!).
El format el veig poc pensat, vull dir a simple vista em sembla que a la mà li falta aire, fins i tot a simple vista em costava veure si era una imatge quadrada o tirant a vertical degut a aquest fet.
Resumint la idea m'ha agradat, fins i tot m'ha sorprès tot i lo recurrent que pot arribar a ser, però l'escenificació no m'ha fet el pes.

Lluis-T dijo...

la trobu(amb u) una mica poc elaborada, vull dir la idea no em fa el pes i no te el nivell de retoc que ens tens acostumats. NO PANY COMPANY

cmntez@gmail.com dijo...

Punt! M'agafa esgarrifança en veure-ho, pel forat a la mà. Literalment tal qual és la vida. Uns ens roben i nosaltres a passar el mes i castigant-nos per no arribar al final d'aquest, "la vie".
"Crist en tenia a les dues, tindrà en Millet alguna cosa a veure amb ell? En Dan Brown tindria per escriure un llibre"

Grey dijo...

L'atac de tos ara no em deixa comentar gaire. Per les rises que m'he fet amb el tito Floren tens el punt tot i que coincideixo amb que no es la teva millor obra...

Marc Arisa dijo...

Com ja he dit, no m'acaba de fer el pes cap de les dues, i finalment me decantat cap a la d'en Demián.
Però m'ha agradat molt el toc Dalí /Buñuel de la foto que em recorda a "El perro andaluz".

La idea em sembla molt bona, però crec que m'hauria decantat mes per la teva si els diners no haguessin estat explícits.

Molt bon repta!

Gerard dijo...

+1 punt

Marçal dijo...

M'agrada la idea però estic d'acord amb la resta de que el resultat final no acaba de donar bones sensacions.