"Pelillos a la mar!!!!"

domingo, 8 de marzo de 2009

5 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Sento molt el retard però això del temps comença a ser "algo" preocupant d'administrar. Sembla ser que amb el bon temps surten les floretes, les feinetes, les celebracions, en fi... Disculpeu-me-la,...

Gerard dijo...

Has sabut recrear molt bé aquell ambient playero, amb la birreta, el petardo i aquells hules de la iaia. Potser et criticaria l'excessiva estudiada distribució dels elements, m'agradaria que semblés més atzarosa.
Felicitats, però m'ha convençut més la del Costillero.

cmntez@gmail.com dijo...

Jo havia fet un joc entre el significat "Pelillos a la mar" en espanyol de Rússia. La imatge mostra, en efecte "hatxís" com a pipa de la pau. Aquest és el significat de "Pelillos a la Mar"; oblidar els mals rotllos, reconciliacions,... Aquest és el significat de la imatge. En francès el mateix significat vol dir "passer l'éponge" (passar l'esponja).
La relació entre una i l'altra és ens fumem la pipa però després em de passar l'esponja perquè sinó la taula quedarà bruta!!! je,je,je!!!!
D'aquí que hagí posat l'aprés(després)!!!!!!!!!
Què bó, no? Molt bó!!! És com un jeroglífic.
I la veritat no està preparat vaig arribar a casa i em trobo envoltant a la taula tres "soletes" en pau i harmonia, xerrant-se mútuament. El fet que tot estigui ben posat és un hàbit que em desenvolupat, gràcies a Darwin, per no tornar-nos boixos/es buscant que si el comandament, etc. Llavors ho posem tot envoltant l'ofrena que realitzem als Deus per donar-lis gràcies a aquestes estones. El que passa que ells no fumen i a mi no m'agrada que les coses es facin malbé...

El Costillero dijo...

Cristooo!!!
A veure si ens ajustem més amb els timings!!! Esperarem unes hores per si algún "rezagao" vol votar...

Per cert, la foto no està gens malament, una mica viciosilla amb el tabaco i el paper, però al cap i a la fi amb una atmosfera d'apalanque bastant convincent.

Grey dijo...

M'agrada el retro del hule, pero finalment m'he decantat per el mar del Julio ( a banda dels perques de la seva foto) perque trobo masses elements a la foto i jo la veig mes despejadilla... Amb tot es un jeroglific com tu dius i es pot descifrar, que es un molt!!!