"Eres un tio perro"

sábado, 28 de marzo de 2009


http://www.blogger.com/img/blank.gif

9 comentarios:

Luis dijo...

mi primer voto,va para tu foto. las dos son buenas,pero me decanto por la tuya,el tema y la luz me gusta,el efecto visual de la pata y la estufa,me a tenido un rato entretenido(notaba algo raro),en resumen me gusta la foto con lo cual,voto para ti compañero.

Salut y buena luz.

Grey dijo...

Gato al aigua... Has agafat una escena amb la que tots ens sentim familiaritzats i l'has estirat fins a exagerar-la i fer-me sentir com un tio perro, titol del repte. En front de la mes literal opcio d'en Sergio, el punt es teu...

PD: Ja t'aclaraves veient tants cops la peli de El luchador i a diferents moments, jejejeje...

El Costillero dijo...

Ufff!!!
Quin nivellassuuu!! Les dues fotos son estupendes, tant a nivell muntatge com en referència al tema.
Punt per a tu per exposar in extremis el concepte de mandra.

cmntez@gmail.com dijo...

Comparteixo opinions. Punt.

en Sergi dijo...

mmm, punt, entenc la idea, però potser voto algo reticent doncs el lloc (que coneixo a la perfecció) no m'acaba d'encaixar en el missatge que vols transmetre, però entenc que potser és justament perquè no resulta un lloc desconegut per mi, potser no?

Damián Costa dijo...

Punto exprés después de llegar de ver "Barragán el Musical"... PUNTET PER EN MARÇAL...

Sergio dijo...

Nanooo! Que bo que ets!
M'encanta la teva foto. Expressa perfectament el tema i té un enquadre i il·luminació bonisims!!
Felicitations!

Marçal dijo...

Moltes gràcies a tots pels comentaris. He de dir que és la foto de la què a l'hora de penjar-la, n'estava menys convençut. El look final difereix una mica de la ideea que en un inici m'havia passat pel cap.

De totes maneres m'ho vaig passar pipa fent-la com sempre que faig fotos pel repte.

Em poso a fer brainstorming i penso amb un tema nou i un co-participant.

Salut a tots!

Octavi dijo...

Eps! Perdò per arribar tard!!

El meu punt haguès anat (No sé jo si aixó està ben escrit...) al Marçal. Brutal els colors de la foto, calent i fred a tutipleni, m'encanta. I el tema es prou evident (jojojojo els mandos).

La del Sergio m'ha molat molt tb, però em dona mal rotllo... Sembla com un experiment científic que no ha acabat gaire bè... Com el brundel-mosca. Em recorda un videoclip on surtien monos amb cara de tio (Where's your head now, o algu així, amb u). En fi, que em mola (paraula tècnica de fotografía), però la del Marçal em mola més.

Whistle!