La mar de pelos...

sábado, 7 de marzo de 2009


11 comentarios:

en Sergi dijo...

epa, i la foto d'en Cris?

Grey dijo...

Donde esta la foto aqui o aqui? XDDD

Sergio dijo...

:(

cmntez@gmail.com dijo...

Ja vaig!

Gerard dijo...

M'agrada molt la teva fotografia. Trobo que has sabut recrear molt bé la mar en el que sembla alguna mena de teixit. Aconseguint una fotografia abstracte que em recorda realment a una fotografia nocturna, il·luminada pel reflexa de la lluna.
Per creativa, el meu punt va per tu.

Sergio dijo...

D'acord amb el Gerard, la mar de pelos es una bona idea i l'has portat a terme molt correctament. Punt.

Marçal dijo...

molt rapidament, jo també penso que has creat una atmosfera molt interessant que dibuixa molt bé l'oneig de la mar a base de línies o pelillos.

Molt bé. Tens el meu punt

El Costillero dijo...

Glups!

Em va costar lo meu, sobretot perquè per fer l'oneig havia de fer un moviment circular alhora que vertical... a la vuitena foto va sortir la que buscava.

Llàstima que no hi hagués una mica més de llum, però vaja, no ha quedat gens malament al final.

Grey dijo...

Original i interessant, sense que l'haguessis titulat mar de pelos penso que ho haguessim vist igualment, i aixo es bo bo...
Puntu... ( S'em habia anat el sant al cel... )

Damián Costa dijo...

Voto, corriendo, por el JULIO. Quizá no me acabe de gustar tanto como la foto del Cristo, pero entiendo más el tema a tratar en la de Julio.

Buenas noches.

El Costillero dijo...

Pues a reptar me toca... como las culebras.