Asucarillo Yéyé

sábado, 14 de marzo de 2009

8 comentarios:

N'Arnau dijo...

Doncs m'ha caigut simpàtica la foto!No sé a quin tipus de desviació pot respondre el fet d'endollar-li uns auriculars a un inocentó sobret de sucre però a mi em resulta.Tot i que si fixo l'atenció una estoneta en la foto se'm apareix en forma de retrat una suma de La Mona Lisa i Cortocircuito tot a l'hora.Encertada la questió cromàtica.Punt tot teu.

cmntez@gmail.com dijo...

Coincideixo fins a la quarta línia.
Original.
Punt.

Sergio dijo...

Teniu temps per votar fins dilluns a les dotze

Damián Costa dijo...

PUNTO EXPRÉS para el azucarillo-iPod

Lluis-T dijo...

m'agraden els colors, pero la idea no tant... no punt

Grey dijo...

M'ha fet gracia la foto. M'ha agradat el punt d'enfoc. M'ha agradat la composicio. I penso que la foto s'apropa mes al repte, que era azucarillo yeah yeah. Per tot aixo punt...

Octavi dijo...

Es una bona composició de colors i formes, i a més amb catxondeo, que mola más.

Molt xula, tot i que la del costillero tb m'ha agradat molt.

Però la teva crec que s'ajusta millor al repte que la d'ell.

Asín que punt.

El Costillero dijo...

Mestre... ta vist que el coure no fa guanyar batalles i la música sí!

Et toca reptar!!!

Hi havia una tal Lauri_Freya@hotmail.com que volia participar... però vaja, potser no és encara el moment.