La puta crisis

jueves, 19 de marzo de 2009

7 comentarios:

Marçal dijo...

Estreno puntuacions. M'encanta la teva foto i ja tens el meu punt. Per conyona, per realista com la puta crisi, pel tractament del tema, per una bona localització i tractar-se d'un vehicle molt adient. El contrast de color molt net i elegant, sense "despistes".

Endavant!

Lluis-T dijo...

gran imagen y buena sátira. Muy buena luz y saturación de colores, te podías llevar perfectamente el voto, pero me he decantado al final por la de nuestro "novato"

N'Arnau dijo...

Dues bones fotos amb dues molt bones interpretacions...I com les dues són més que dignes i no trobo res estimable de comentar per decantar la decisió doncs aquest cop li he deixat triar al senyor "feeling" i m'ha dit que per en Sergio.O sigui que punt per tu.Disfruta'l.

Octavi dijo...

La teva foto està molt ben parida, sobretot, com diuen per aqui, el cotxe, queda d'anunci, però amb la conya afegida.

Una foto molt xula i un bon retoc, però la del Luis m'ha molat més.

Aquest any no hi ha pany.

cmntez@gmail.com dijo...

Amb multa o sense! Un punt al moment!

en Sergi dijo...

vot in extremis

El Costillero dijo...

Potser fora d'hora però em quedo amb la del Lluis. Aquest CEPO no m'acaba de convèncer tot i ser una photoshopeada amb classe.