LXXVII Repte: "ENFOCA-ME-LA"

viernes, 30 de enero de 2009

4 comentarios:

Octavi dijo...

Coño!

Però no era aixó el que volia dir... No l'he pogut fer, he anat de cul: DONEM UN DIA MÉS ARNAU, TINGUES PIETAT!

Grey dijo...

no estic massa encissat amb cap de les dues propostes. La sorpresa l'he trobat mes en l'explicitat que no pas en les imatges en si, la qual cosa no m'acaba de convençer... La manca de temps o el cansanci de molts reptes del tiron poden tenir alguna cosa a veure, nuse... Votu per l'Arnau pero no per el titolino sino per les rajoles del bany... I aixi ho deixem 2 a 1 que vistes les ultimes votacions igual fins i tot es resultat final...

N'Arnau dijo...

Voldria dirvoros un parell de cosetes...Primerament felicitar un gran i digne guanyador...Octavi enhorabona!I segonament dir que coincideixo en gran part amb el comentari del sempre lúcid senyor Grey...El resultat per part meva en aquest REPTE (faltat de "carinyu" com encertadament s'ha comentat anteriorment)jo no diria que ha estat per manca de temps i tampoc per cansanci(no faltaria més que pel Repte n'hi ha ben bé prou..crec jo) sino més aviat per aquella flama que acaba sent espurneta i no se sap ben bé com s'acaba apagant...Doncs jo he estat com aquesta espurneta,així de bujarrón...No he estat a l'alçada del Repte i entono el "mea culpa".A futur reptador i futurs reptats els meus millor desitjos.
Atentament,un fallit reptador ara fracasat.

Octavi dijo...

Es cert que la meva foto no ha estat gran cosa, culpa meva per no pensar-la amb temps... però no l'e tingut...

De totes formes, ha estat un repte interessant en quant a l'Arnau pel seu atrevimet.

Whistle!