Línies

sábado, 3 de enero de 2009

9 comentarios:

N'Arnau dijo...

Entono el "mea culpa"...
He fet tard.Un mal entès per part meva.Sort d'en Lluís.Demano disculpes per no haver acomplert el repte com cal.Sobretot a en Lluís.Castigueu-me en forma de no vot.Sóc un tio sofert.La propera no fallaré.Salut.

El Costillero dijo...

Pues...
mira, la d'en Lluis com a foto está molt bé, però el montatge em mola més, amb l'evolució de les línies...
Vale, aquesta no és tant FOTO, pero la imatge m'agrada més.

Lo meu Punt es per vós!

Sergio dijo...

Arnau, tens unavisió molt cinematogràfica, o com a mínim molt animada. M'agrada molt el muntatge però la d'en Lluín em transporta al tema d0una manera més fotogràfica que la teva.
No punt for you

cmntez@gmail.com dijo...

El contrast i la fredor de les línies m'atrauen molt i molt aprofitant acabo de passar per davant de la Pedrera us informo que hi ha una exposició de Ródtxenco que demà és de franc per ser el darrer dia.

en Sergi dijo...

bé doncs un punt express (o no tant perqué falta molta gent per votar, no?) per tu Arnau.

Apa voteu malditus!

Grey dijo...

Hagues agrait una resolucio mes generosa per poder gaudir millor del poder hipnotic de la teva imatge. Apunta-ho per properes vegades please.
Estan de moda les llargues sequencies pero en aquest cas l'efecte hipnotic (em repeteixo) que em produeix em fa seguir molt rapidament l'accio fins al final sense gaire esforç.
T'has endut el punt, pero sense confiar-se massa eh? Necessito veure millor que soc mig cec...

Octavi dijo...

Ahir em vaig quedar fregit al sofà... xiula ben fot.

Pnt fora de temps i express per l'Arnau.

Per cert, el Rodtxenco era gratis sempre, jo vaig anar i no vaig pagar.

Lluis-T dijo...

Bonica Estampa

Companys, intentem respectar els terminis del repte:
-Votacions de dissabte a diumenge, si us plau no voteu tard, comenteu però no voteu.
-Proposar un nou repte:dilluns.
-Penjar la foto: de dilluns a divendres.

Bon repte Arnau!

N'Arnau dijo...

Bonic repte el teu!Lluís!