Guerra de robots

miércoles, 14 de enero de 2009

7 comentarios:

en Sergi dijo...

Interessant proposta, la veritat és que quan vaig llegir el repte proposat, vaig pensar "vaja tela! que collons faria jo..." i la veritat que la teva proposta m'ha sorprès i m'ha resultat interessant.
Em sembla llegir els ulls d'un dels contrincants, concentrat, o potser inexpressiu fruit de la seva manca d'emocions es troba enmig d'una dura batalla (palla made by Sergi).
La simetria funciona a la perfecció, el blanc i negre també, potser li trobo a faltar una mica d'aire per sota, i segurament una imatge més apretada de negres i blancs, hauria guanyat força.

Grey dijo...

Amb sencillesa ens has plantat al davant un robot molt Sky Captain rotllo retro. Pero he de triar i m'he quedat amb el "fragor de la batalla"...

Marçal dijo...

M'agrada molt la teva foto però la sensació de moviment i setge obert que té la de l'Arnau, em mola més per aquest repte. Segur que en un racó del llibret del cd TAXI d'Antonia Font aquesta foto hi aniria molt bé.

cmntez@gmail.com dijo...

Desdoblament com un enfrontament tal i com diu l'Espín. Tota la imatge és metàl-lica i la única referència a les màquines és la clau.

Lluis-T dijo...

imatge molt més indirecte, però trobo que més atractiva. Podria ser la mirada d'un robot abans de la batalla, ben induïda per aquestes claus. Però si li haguessis fotut un bon contrast, brillos metàlics i uns bons negres crec que guanyaria força. Bona foto

cmntez@gmail.com dijo...

Vaig provar de fer un low-key. Aquests dos cercles són hipnotitzadors. Llavors si la imatge fos contrastada l'afecte no seria el mateix.
Mira fixament les claus per l'extrem que fas servir per apretar o afluixar els cargols.
1 min.
Ara vés baixant la mirada pel mànec de les claus lentamet.
30 seg.
I quan arribis al final, aturat
15 min.
L'afecte és "tramendo".

Damián Costa dijo...

Puntillo rápido, si me lo permitís (después de 2 domingos que no pude votar, ayer no me acordé).

Mi punto para el CRISTO. Reconozco la escena de Arnau, de los concursos de robótica. Pero la mala leche y la historia que me sugiere Cristo me gusta más.

Creo que Cristo ha conseguido decir mucho más con mucho menos.