"ARBRE"

viernes, 23 de enero de 2009

10 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Una imatge onírica. Un deu mirant des del cel les seves creacions. La gran i misteriosa natura i el petit i absurd humà.
M'agrada l'efecte de film lith. Lith com arbre però amb unes altres lletres. La incorporació de la persona a la imatge dona un cert joc, una comparació, "vidilla" i acabo abans.
Enfoca millor que ens anem fent grans i entre el desenfoc i els anys ja em costa distingir qui és qui.

Sergio dijo...

uff, uff.

Estan molt bé les dues fotos. No tinc cap comentari a fer sobre tècnica ja que em semblen les dues totalment correctes.

El que no se es a qui votar...

Medito una mica.

Lluis-T dijo...

trobo que has jugat amb les teves armes de manera molt coherent, una imatge sense enfoc, amb molt grà, al més pur estil arnau, vamos, i a lo "lomography". També hem recorda un llibre que vaig veure fa molt temps on el fotògraf jugava amb figuretes de plom, que anaven passejant per tot una sèrie de paissatges, jugant també amb les proporcions.
No puc treure la vista d'aquesta figureta que no se sap si arriba o s'èn va, però que resulta prou enigmàtica. Punt per a tu.

Octavi dijo...

Una gran foto. La dualitat llum - foscor m'encata. El fet que estigui picat tb i el contrast li dona un rotllo casi de dibuix que mola molt.

La figura humana realment li dona un altre lectura, es un detall inmens.

Punt.

Damián Costa dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Damián Costa dijo...

Perdón.

N'Arnau dijo...

Anem fent temps a veure si cau algun puntet més cap a una banda o cap a l'altra...Tic,tac-Tic,tac...

Octavi dijo...

Si, pq el punt del Cris jo no el veig clar... I el Sergio s'ha quedat al Nirvana jojojo!!

Estas que te sales Arnau! Molt bons reptes!!!

Grey dijo...

Home, home, sense comptar el punt dubtos continues guanyant tu 2 a 1 Arnauet. Fot por a la seguent victima eh? casunronda, aquest dorm fins que es desperta el troç de devorador de reptes...

cmntez@gmail.com dijo...

Queda clar, no? El punt és per l'Arnau, no?
Si, és per l'Arnau.