"Tributant" Madoz

domingo, 18 de mayo de 2008

5 comentarios:

Sergio dijo...

Vot exprés. Contra tot pronostic (la foto d'en Marçal em va semblar genial al seu moment) voto per tu.

Les dues fotos són fantàstiques!

Grey dijo...

Vaig rapidu que tinc alguna coseta a fer. Si de cas votu i ja posare algu mes.
"Jaula abierta, pajaro muerto" anomenaria a aquesta foto.
Te llevas el gato al agua, votu per tu.

Octavi dijo...

He de reconeixer que la teva foto m'agrada molt. M'agrada el contrast, el B/N tant definitit, l'enquadre, la composició... Però no veig al Madoz per enlloc. Segurament deu ser pq fins aquest repte no el coneixia, per tant soc un fill de puta incult al respecte d'aquest senyor, però pel que he vist, la del Marçal s'apropa més.

Ho sento, no hi ha punt.

Lluis-T dijo...

home, trobo que ha sigut dificl votar perque nomès heu deixat unes hores per fer-ho. En qualsevol cas, ja que teniu un empat, tindria un valor doble el vot del darrer guanyador del repte, que si no vaig errat va ser l'Octavi amb LISUA. Per tant el guanyador seria en Marçal.
Si m'he equivocat, digueu-m'ho si us plau.

cmntez@gmail.com dijo...

Tenint el temps just i després de pensar la forma de fer un tribut ben parit de Madoz, vaig escollir la famosa gàbia amb cel de fons i la vaig invertir. Porta oberta i sense cel. Un element molt conegut de Chema amb un contrast que fa servir molt el blanc i negre. Bon repte, Marçal!