Monstre a l'armari...

viernes, 9 de mayo de 2008

9 comentarios:

Octavi dijo...

Per l'amor de jesucrist!!

No sabia que fotre i el Sergi m'ha donat una idea xula, però necesito temps per fer-ho i m'he d'anar (Que fa poc va ser el meu cumple i ho celebro amb uns amics i demà amb uns altres).

Nesecitu (Amb u) cleméncia divina del Marçal!! Demà posteju (També amb u)!!

Marçal dijo...

Avanti avanti! Posteja quan tinguis la idea digitalitzada!
Jo també vaig patir per saber que cullons fotre...

Sort!

cmntez@gmail.com dijo...

Porto tot el diumenge pensant a qui votar.

cmntez@gmail.com dijo...

Arribo tard?
Crec que és fins avui.
Molt difícil escollir una. La de l'Octavi no l'he vist del tot encertada. La teva és un xic més ... real? seria la paraula. Amb menys elements funcionaria igual. M'agarada el fet de fer del monstre algú petit dins de la imatge.
Voto per la teva.

Sergi dijo...

Sobre el format de la foto, vertical i fotogràfic 100% 24x36 (m'agrada!).

En quan a la composició de la foto (avui estic pesadet amb el tema), no entenc l'aire a l'esquena de la cadira, de fet no entenc que fa la cadira al mig de l'imatge, si l'armari ocupa la meitat de la mateixa, i si veig que l'armari bé a ocupar el mateix espai (una més però aprox.) que la porta, i la cadira "cau" al mig, però no entenc que l'armari i la porta tinguin la mateixa importància, o sigui que potser no trobo la millor opció, situar la cadira tant centrada.

Els elements de l'imatge són algo desconcertants (com a mínim per mi). Parlant de la llum primer, diré que està molt treballada (que anem a descobrir que en saps algo d'ilumació? no pas oi?) i descriu molt bé l'escena. Sobre la mateixa dir, el lloc m'encanta, les esquerdes, el terra (més brut que el del local i tot!), l'armari (quin armari tu!), ara, els "crucifijus" no els acabo d'entendre, la cadira tampoc l'entenc però com és un element més comú no em crida tant l'atenció, i l'acting em resulta algo confús també, el monstre te llum, i no està sol, algú arriba? algú gegant per altra banda, un altra monstre? és la lluita del monstre de l'armari contra el monstre dels "crucifijus"? és com una reunió de monstres a lo tuperware? Ho sento però no acabo d'entre l'acció.

La realització és perfecte, com diu en Cristo, estic d'acord que tot i les manipulacions la teva foto resulta molt més "real", primer perque obtes per mostrar una escena iluminada, definida, nítida, realment la foto resulta molt atractiva a la vista, i també desprén elements del teu estil personal.

Resumint diria que és una foto molt atractiva estéticament, que no m'acava de explicar la idea (potser perqué tenim referents molt diferents al respecte), però tot i així em resulta misteriosa, no la entenc però em porta a buscar una resposta a la intriga, i això és difícil d'aconseguir amb una imatge, ara si m'agradaria que l'expliquesis una mica, si es possible, ok?

Bé com diu en Cristo és difícil la valoració aquesta setmana, però jo també et dono el meu VOT, apa.

Lluis-T dijo...

No se si arribo tard, vaig pensar que potser s'allargava les votacions un dia més.
De la teva imatge m'agrada la llum rasant que li dona bones textures i la localització, sempre m'agrada un lloc tant atrotinat. L'armari encaixa bé en el conjunt, peró a partir d'aqui trobo petites coses que no m'acaban de convencer: la llum i els braços de l'armai els trobo molt "afegits", el braç de dalt queda com molt desapercebut i tampoc m'aporta res, la cadira te masa protagonisme, quan se suposa que hauria de ser l'armari.
De totes maneres et dono el meu punt.

Lluis-T dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Octavi dijo...

Una composició molt maca, en quant a llum i textures, però em deixa una mica xiulós... No sé benbé pq... No entenc massa bé les creus ni acabu (Amb u) de veure els "multibraços", Pot-ser amb un altre enquadre m'hagués agradat més... Nusé...

Sigui com sigui, has guanyat!

Marçal dijo...

Merci per les valoracions. Jo també he d'estar d'acord amb la sencació aquesta que no s'acaba d'entendre massa el perquè de la cadira al mig i les creus i el braç multiple i...

Si, és la foto que menys em convenç de totes les que he fet pel repte. Tenia ganes de donar-li la volta al tema però no em sortia res i vaig tirar pel dret. Tenia una habitació amb un armari i casualment hi havia una cadira que havia de sortir a la foto (si o si). La creu aquesta estava penjada i també li vaig fotre per alimentar aquest pseudo aire de terror de la imatge. No em convenç però així va ser...
Finalment necessitava crear la bèstia monstruosa i l'assistent que "sempre" porto al damunt, va creure que el braç multiplicat faria l'efecte.

Ara penso a qui i amb què reptar