BLANC SOBRE BLANC SOBRE BLANC...

viernes, 30 de mayo de 2008

8 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Realment una imatge preciosa i molt bé composada. El meu vot és teu.
L'únic i per fer un comentari més extens crec que podries haver eliminat més les ombres per aconseguir encara més una major netedat en els blancs. Reconec l'objecte blanc perquè així m'ho indiquen les llums sobre aquest però no així tota la resta de l'objecte. L'objecte és complicat i la temàtica deixava poc marge als colors i tons.

Sergi dijo...

vot superexpress desde el meu zulo-deluxe! apa, ja faré algun comentari més elaborat, o no...

Grey dijo...

El vot es per tu. El motiu? A banda de que visualment m'agrada força la teva imatge quan vas plantejar el repte a mi s'em va acudir una foto semblant en concepte (no tant en elements pero tambe) que em molaba bastant.
Per tant es clar que "comulgo" amb la teva proposta.
Bona foto...

Octavi dijo...

Com ha dit en Cris, es una imatge preciosa. Sobretot la forma en com cau la pintura m'agrada molt. Una foto realment lograda. LA perspectiva tb m'ha agradat molt.

Punt per tu.

Marçal dijo...

Moltes gràcies pels comentaris! La veritat és que aquesta ideea em va venir just abans de posar-me a fer una altra cosa més estàtica. La idea de l'inici era fer un fons blanc amb un parell de sobres de carta blancs al damunt. Llavors vaig veure una ampolla de virdre que fa temps que guardo per poder fer alguna història i vaig fer el gir. Volia una foto amb moviment i l'aguaplast (més barat que la pintura) va fer la feina.

La foto del Sergi E, em sembla bé d'inici però la composició podria estar més treballada. És una foto molt "naive" que potser posada dins d'una col·lecció de fotos de l'estil seria perfecte però per si sola li manca alguna cosa.

Marçal dijo...

Adopto de l'Octavi (almenys una vegada) allò de: NOSTABEQUEHODIGUIJO però em sembla que em toca pensar nou repte i reptat. Aquesta tarda-vespre postejo l'enigma.

Lluis-T dijo...

M'he perdut amb tants canvis i suposo que ja han pasat les votacions. En qualsevol cas no canvia res. M'agrada la teva proposta i et dono el meu puntet. Realment és blanc sobre blanc, potser ja tirant a gris, pero mirant els elements he gaudit veient les diferents textures dels blancs. Bon contrast i bona il.luminació com sempre en les teves fotos. El punt de vista, el que menys m'agrada.

cmntez@gmail.com dijo...

Un apunt la pantalla des de la qual vaig fer el cometari era d'un ciber i ara l'estic veint des de una altra diferent i... hi han més blancs!

Puntualització.