Lisua

viernes, 2 de mayo de 2008

13 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

La "postpo" està molt bé. Jo no hagués posat la llengua però es pot interpretar com:
" faig una foto ben parida i ara li cardo aquest tros de carn detecta sabors i de vegades plaentera perquè passo de tot ".
Aquest tipus de suada escau més. Un dit, un bah!, un gir de cara o simplement no fer res és més identificatiu i bastant més utilitzats que no pas un xut. No voto la imatge sinó el missatge.
Punt per vos.

Sergio dijo...

Molt bona crítica Bèstia!

cmntez@gmail.com dijo...

Octavi ja la tens ;)

Octavi dijo...

Jojojo voy!

Lobo dijo...

M'agrada que sigui directe, tot i que la llengua (m'ha sigut difícil saber que era una llengua) li treu una miqueta més la idea de passotisme. No associo les drogues al passotisme.
Punt per Octavi,

Marçal dijo...

Molt directe. Tant com jo mateix. M'agrada i punt!

Marçal dijo...

ah! era un vot expréss! vaig tard!

Grey dijo...

Joer!!! Sembla talment que m'estiguis dient que te la sua el meu vot.. Doncs no t'el dono per chuleta... Este... Hosties!!! Si he pensat aixo es perque m'ha semblat que te la sua!!! Sera que la foto em diu el que m'habia de dir???
Collons, com em fot donar-te el punt pero ho faig, guardant-me el dret a fotre't un calvot quan et vegi per vacil·lar-me. Em sento violat en el mes profund del meu vot, casun... ;P

Grey dijo...

Pero me sobra el lenguoooooooo!!!!!

Sergi dijo...

Bé ja tens 4 punts tu, no et calen més, a part, ostres se que no és just, però esperava alguna cosa que em sorprengués més.
Si, si, ho sé vaja crítica de merda, però tampoc sé massa bé que comentar de la foto, dins el sense sentit de la mateixa, no em diu massa res, sorry

Octavi dijo...

Gracias, gracias amado público por esta oportunidad que me brindais!

O no.

Les crítiques han estat molt bé, m'han agradat molt amb t. Gracies a tots!

Octavi dijo...

Lo millor d'aquesta foto es que retracta bastant bé una part del meu estat actual, tant per la pinta com pel sentiment (L'altre part seria por, directament). En realitat, aquesta va ser la primera foto, la resta vaig probar de fer cares més gracioses, però al final em va agradar aquesta cara de desgraciat que va ser espontànea.

Amb le tractament de desenfocat he aprés a desenfocar diferent (almenys per a mi, xiula): posar una capa enfocada amb opcions de capa assobre de la desenfocada i borrar troços que interessint de les dues. Fa un efecte divertit.

P.D.: La Judith diu que li fa fàstic veurem així... A la "caracterització" de la foto, eh?

Lluis-T dijo...

M'agrada el toc de "flu" i aquests colors sèpia. Ì el teu jeto, més que de LISUA em sembla de emprenyamenta (visca el català correcte i pasa'l!). Però el conjunt de la foto no es la imatge que m'encaixi en aquest repte. A més, ets el pare de la idea LISUA i crec que donat que tens el blog del mateix nom potser esperava una imatge que definís el blog... molt enrevesat tot plegat, no? Apa, a pensar tema