El monstre de l'Armari?

sábado, 10 de mayo de 2008

6 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Porto tot el diumenge pensant a qui votar.

Sergi dijo...

suposo que no ha votat ningú perqué la foto es va pujar dissabte i tots pensem que s'allarga el plaç per votar també? o sinó no se pas

cmntez@gmail.com dijo...

Molt caòtic, molt monstre Octavi.
Hi ha una part de la imatge que m'agrada molt i és la del personatge mig amagat. La resta amb un xic subtilesa hagués funcionat molt més. A mi la resta m'atabala força. El monstre "vulvós". No ho veig Octavi. Aquest cop no.

Sergi dijo...

Bé com veig poca activitat i fa dies que faig vots express, miraré de fer un comentari una mica més treballat.
Bé com els feia fer a les classes d'imatge.

El format de la foto em crida l'anteció, sé que sóc molt purista, però a simple vista m'ha semblat un 16:9 però vist amb calma veig que no, que sembla més un retall fet a ull, el que si està clar és que has buscat un format cinematogràfic, per això l'horitzontal.

La composició esta clara, el "protagonista" (o un d'ells, el que està de cara com a mínim) està situat sobre l'eix de la linea forta del terç esquerra de l'imatge, per ser puristes estaria bé una mica més d'aire a la foto, la veig una mica enganxada, probablement per fer una imatge més angoixant encara (i seguint amb les teories puristes i de llibres de composició etc) la foto funciona millor (parlant de la composició) fent un mirror, o sigui passant l'element a la dreta i la mirada a la esquerra (sé que em diras que no, que ho volies així! però només miro de fer un analisi formal).

Els elements que la composen són clars, potser no són prou definits, però entenc que això és part de la gràcia d'una imatge com aquesta. No queda massa clar l'acting, o jo no l'entenc del tot, no se si l'han descobert, si és ell que els ha descobert i ells estàn a altres coses (a lo suyo! vamos!). El que si és digne de destacar és la cara de l'humà, que probablement és el més conseguit de la foto (i és que tant fer-te servir com a model, ja crec que estas començant a exercir un control sobre la teva cara, que és del millor que veig a les teves fotos).

La realització està a la mà de pocs, com es costum has fet una foto amb el teu segell personal, no crec que sigui de les teves millors "execucions" (però la veritat em pregunto d'on has tret tots els elements).

La foto té un aire dels clàssics del génere de terror, que va molt bé al repte, potser amb un protagonista més jovenet o més mamelluda, encara seria més impactant!

Bona feina nen, ah! les crítiques a la composició és a fi de ser constructiu, ok?

Lluis-T dijo...

Lo dicho, potser arribo tard, però ahi va:
M'agrada mes el teu enfoc de fora a dintre, i també crec que és mes arriscat i dificil. La teva estampa en la foto, com sempre genial, aquesta vegada tens un aire a Harry Potter que tira patras. Pero el conjunt em queda com una mica dispers. Potser també em falta culturilla per apreciar els monstres que has reflexat aqui, però vaig d'un punt fort a l'altre i em provoca confusió.Un altre pero es qie potser tu no hauries d'estar tant centrat en la imatge.
En definitiva, gran imatge però per poc no et donaré el meu punt aquesta vegada.

Octavi dijo...

Teniu raó al no votar-me (Jo tampoc ho hagués fet). No em conveç gens aquesta composicó que he fet, però per falta d'idees i al final de temps, no he pogut fer res millor. Ho sento, el tema donava de sí i em dona una sensació de repte xiulós en general... Que hi farem, un altre any m'hi esforçaré més.

P.D.: Us agrada anar de pont xiulosos?