LISUA

viernes, 2 de mayo de 2008


LISUA

13 comentarios:

Sergio dijo...

Bueno bueno. No estan malament cap de les dues fotos. Poder em costa una mica entendre el tema, o poder m'esperava una altre tipus de Li sua.
L'Octavi fa una mica de ràbia a la seva foto, encara que clarament Li sua el que diguem o si ha ofès a l'espectador amb aquest gest de la mà, però en Lluis dona més la sensació a la seva foto que Li sua tot (imaginat si li sua tot que s'està fent un xute de jaco en una cullera sopera, a lo grande!). A part la composició té un algo d'espontaneïtat que m'agrada. Puntet pel Lluís.

cmntez@gmail.com dijo...

Mmm... Tabé m'esperava una altra tipus de "passotisme". Cassualitats de la vida, que no hi crec en elles, coincideix amb la vista d'un tros de la pel.lícula "Tideland". Certament crec que des d'un punt de vista molt subjectiu el fet de mesclar una addicció amb el passo de tot no és encertat tot i què potser és la visió més estesa entre la societat. L'aire improvisat de la imatge, casi a rotllo de fotoperiodisme, està molt ben aconseguit. Però no veig la suada sinó més aviat un problema bastant greu. No em convenç.

cmntez@gmail.com dijo...

Casuslitats va amb una s. Perdó.

cmntez@gmail.com dijo...

Per les calces de la meva ex.
S'escriu C-A-S-U-A-L-I-T-A-T!!!

Lobo dijo...

La imatge borrosa de la persona no sé si està fet expressament, però crec que una miqueta més hagués donat mes sensació de passar de tot, de separar-se de la realitat.
Recordeu que les meves crítiques estan fetes des de la ignorància!

Marçal dijo...

M'acullo als vots express iniciats pel Sergi.
No acabo de lligar tant directament la teva foto amb li sua i com que per tècnica i estètica no és cap màster, no et puc donar punt

Grey dijo...

Com m'emprenyen les fotos aquesta setmana...
No sabia que et dedicaves a aquestes coses Lluis i em fot MOLT que no m'hagis convidat ni res...
No et puc votar per no convidar, ale!!! :D

Grey dijo...

Pero valoro molt possitivament la composicio i els missatges en tots els elements de la taulaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Sergi dijo...

Bé, entenc que el repte és això, un repte puntual, però continuo veient les teves imatges poc treballades, ep! que intenta ser una crítica constructiva, crec que el plantejament és bó, però està algo "crua", no em posaré en si el tema drogues va o no, doncs LISUA, és tan obert/raro que tot val.

Per cert m'agrada molt la "coca con tropezones"!

jajaja

Bé tot i això et dono el meu punt aquesta setmana, apa

Lluis-T dijo...

Ep.
Gracies x'ls comentaris.
Per una banda estic d'acord en que pot estar poc treballada i sense voler semblar a excusa, diré que no tenia masa temps.
D'altra banda diré que la intenció no era banalitzar les drogues, com m'ha semblat entendre en algun comentari, el que volia expresar es que a aquest paio LISUA tot, vull dir el que s'està matant i continua fotent-se merda, està acabat i LISUA el que li pugui pasar. Dixit
Apa, un relleu

cmntez@gmail.com dijo...

Hòsties noi! Com vols que entenguem el què li passa pel cap a aquest paio.
Ni han que tenen aquest arsenal a casa seva i el fan servir només per guanyar-se la vida.
Vull dir, siguem més explícits llavors.
Personalment, crec que és una forma d'entendre la vida. El meu gat Cuca quant torna de donar un tomb pel camp arriba ben posat amb "cagalera" i ells ulls clucs. Però que vols que li digui jo si ell està de puta mare així! No sua, es troba bé, ell.

Octavi dijo...

A mi la teva foto m'agradat, francament. M'he partit el cul nomès veure-la. Es cert que està poc treballada tecnicament però està plena de detalls molt bons, com la cullera sopera per exemple, jejeje, i el carnet de la "salut" per tallar la coca, jojojo, però es fa amb un dni neng!

Repte extrany... però xiulós!

Lluis-T dijo...

JEEEEE,
Octavi, ben vist el detall de la targeta de "Salú"!!!