XXVII repte virust: aigua

viernes, 8 de febrero de 2008

XXVII repte virust: aigua

6 comentarios:

Octavi dijo...

Al principi només havia vist un relotge de sol i prou. Mirat millor, entenc que està plovent i per tant el temps no pot quedar reflexat. M'agrada la idea que l'aigua anul·li el temps; que es carregui el putu temps de merda.

La foto es molt xula, molt ben contrastadeta, com a mi m'agrada i original.

Puntet pel nen.

Sergio dijo...

Puntet pel Sergi.
No he arrivat a deduïr tanta cosa com l'Octavi però la teva foto m'ha agradat a primera vista. Encuadre, colors, abstracció, composició... Tot esta al seu punt. Molt crack.

Lluis, la teva tampoc està malament, de fet es la que més m'agrada dels últims tres reptes als que has participat, té bon encuadre, contrast molt correcte i colors molt atractius.

N'Arnau dijo...

Coincideixo amb el Sergio...No en dedueixo gran cosa i afegeixo la textura,m'encanta.El punt per en Sergi.És un comentari sense gran entusiasme per algo que he trobat frustrant en les dues fots del repte, i és no veure aigua per enlloc.I mira que l'aigua és agraïda de fotografiar...Curiós.

Marçal dijo...

Ja ho dic al comentari de la foto del Lluís: Aquesta foto em produeix salivera que d'alguna manera, és aigua...

Anecdotes apart, és una foto que visualment és molt potent i que es fa mirar. Jo també vaig quedar-me al punt on el rellotge era tot el que veia. Però d'alguna manera, no és difícil imaginar-se aigua regalimant per la superfície.

Punt.

Grey dijo...

Be, el meu votu pel Sergi.
M'ha seduit la teva foto, visualment m'entra molt be, sembla com si estigues dibuixada fins i tot.
El rellotge de sol com a element que en principi no te rel·lacio amb l'aigua pel seu funcionament pero alhora tant afectat per ella quan es tracta del seu no funcionament, no se, ben trobat.

cmntez@gmail.com dijo...

Textures i color.
Una bonica abstracció plena de vida.
Crec que "con pocas palabras basta".
Un punt.