espejismo

viernes, 1 de febrero de 2008


Ahí va mi foto, sin retocar, sin trucar, pura y dura.

7 comentarios:

Octavi dijo...

Els dos heu obtat pel mateix, el vostre reflexe: Fuiiiiiiiiit!!

Dixit!

A veure si som més imaginatius!!

Votar la técnica et dona desaventatge, per tant valoraré la sensasions que em transmeten: La teva em dona una abstracció a primera vista i aixó m'agrada, però finalment no va molt més enllà, per a mí.

No hay minipunto!

Octavi dijo...

Ya que le he hecho valoración técnica al Lluis, te la hago a ti:

Me gusta el encuadre pero quizá no tanto lo que sale en él, i no me refiero a cosas sino a formas. Lo que me ha gustado mucho es como estás ahí sin estar, eso transmite mucho el tema del repte. No me convence tanto el tono "sepia subido".

Bueno pos eso...

Marçal dijo...

Em costa molt valorar aquesta foto. Té elements clau respecte al tema del repte sens dubte -( uns reflexes a l'aigua... el perfil i els cabells d'un cap humà...?) però tot queda massa desdibuixat pel meu gust. massa abstracte. Em recorda una mica la simetria de l'Arnau de la setmana passada.

M'agrada quan d'una foto en surt un titol, més que quan d'un títol, n'has de treure una foto...

No hi ha punt

Sergio dijo...

Voto pel Damian.

Lluis:
El motiu m'ha semblat típic. M'agrada que la imatge del vidre estigui moguda, però no que la resta de la imatge ho estigui. Si el marc i el suport del mirall es veies perfectament em donaria més sensació de "Miratge"

Damian:
M'han convençut les ombres de la part dreta de la imatge.
La composició amb pinta d'espontanea m'agrada per aquest tema. La línea que crean els cabells donant forma a "l'esser" tenen molta força.

Salut!

Grey dijo...

Be, m'ha costat força prendre una decisio.
Per una banda visualment m'agrada mes la foto d'en Lluis, com es deforma la realitat en un punt reflexat.
Per l'altra la d'en Damia m'agradat mes desde el punt de vista conceptual, el vehicle a traves del qual s'ens apareix el miratge en questio.
En qualsevol cas finalment, tot i que hagues agrait un pel mes de "explicitat", guanya el concepte sobre la visio.
Votu pel Damian...

N'Arnau dijo...

Aplicaré el comentari fet d'entrada a la foto d'en Lluís,ja que les dues són propostes d'allò més semblants en concepció i acabat,però per una certa afinitat plàstica més a la vora de la imatge d'en Lluís que no de la teva doncs per això el puntet per l'altra.Llàstima.En cap de les dues fotos mostrades acabo d'encabir el miratge...Hi ha distorsió,hi ha desenfoc,hi ha poca concreció i demés cosetes però no m'acaba d'encaixar amb la meva interpretació de miratge,entenent-lo jo com a una il·lusió visual o òptica o com li vulgueu dir,però què se'n reconeix el què,perquè és pot mirar,que deu venir d'aqui,mirar/mirare o alguna declinació o polles d'aquestes.

cmntez@gmail.com dijo...

Seria la definició justa de miratge. Però se'm fa massa subtil i el conjunt de la imatge monocromàtic.