Agua

viernes, 8 de febrero de 2008


6 comentarios:

Octavi dijo...

M'agrada com està resolta la foto; m'agrada el contrast, els colors pot-ser no tant, però estàn més que bé, i m'agrada molt l'encuadre.

Però no tant el concepte. Una font, que dona vida, maltratada. Mola, però m'ha molat més la del Sergi.

Xiula.

Marçal dijo...

Sento haver d'anar una mica ràpid (arribo de Reus...)
La foto no té grans pegues però tampoc grans virtuds... Els racons de la foto m'agraden més que el centre i a partir d'aqui, la trobo una mica faltona de caràcter a la part central. Aquesta font o bassa de recolliment d'aigues, potser em fa venir la idea d'aigua més clarament que a la de Sergi, però la d'ell és una foto que produeix salivera ( d'alguna manera = aigua)

Grey dijo...

La foto en si, el lloc ben trobat on no veiem aigua pero si el seu receptacle i les seves petjades, ben resolta fan que la imatge em transmeti, que es del que es tracta.
Aquest ha estat el repte (dels ultims) on he vist un millor conjunt de dues fotos, possiblement guanyadores per separat en altres reptes pero que aqui nomes en pot ser una, i la del Sergi m'ha pogut en aquest cas.

Damián Costa dijo...

Coincidiendo con Grey, las dos fotos creo que han acertado con el tema. Ambas remiten, de alguna manera, a un problema de mucha actualidad. Por cierto, Arnau, creo que es por ese problema que en ninguna foto sale agua: NO TENEMOS.

LLUIS:

Me ha gustado la foto (las texturas, los colores, el encuadre,...) pero creo que le falta un algo, que no sé definir, que tiene que ver con el mensaje más que con la técnica.

SERGI:

Y ese algo que no sé definir es lo que sí le he visto a la foto de Sergi. Quizá sea el contrapunto de la importancia del sol en la foto del Sergi, que es el elemento (fuego) contrario al agua, o quizá sea la tonalidad cromática (me gustan más los dorados viejos que los azules viejos); pero tiene algo que hace que me decante por él.

Así que... MINI-PUNTO PARA SERGI.

Ea...

"Ya he vuelto..."

cmntez@gmail.com dijo...

Crec que els dos heu jugat amb el fet de jugar amb l'aigua sense aparèixer com a tal.
Trobo que l'enquadre a sigut massa general. La font com tal es una bona troballa però falta el detall de l'aigua o de la falta d'aquesta. Dedueixo que l'aigua brolla per la seva absència però això deu ser degut a la meva malalta de interpretacions.
No acabo de veure-ho clar.

cmntez@gmail.com dijo...

El meu comentari ha quedat gaire clar, no?