A on aniré a parar...

sábado, 16 de febrero de 2008




9 comentarios:

Lluis-T dijo...

bones,
Votaré per la teva foto. Crec que aquesta mirada angoixada es una bona aproximació al tema del repte i que ens planteja la eterna pregunta. Mirada, tot sigui dit, em resulta molt familiar.
Un bon contrat com a tu t'agrada i per mi crec un excesiu retoc en la imatge

cmntez@gmail.com dijo...

El meu vot és teu. Circulen retrats amb HDR per la web que aconsegueixen resultats similars. Aquests i el teu augmenten el dramatisme de la imatge i si a més i sumem la mirada el resultat és espectacular. Sense voler fer una comparativa perquè aniria d'un canto a un altra, tècnicament parlant, m'ha recordat l'Avedon. Té molt de missatge i molta angoixa. Has aconseguit transmetre allò que fas en una imatge de les teves a un retrat. Molt bona.

Sergio dijo...

Vot express: Puntet per l'Octavi.
La seva idea expresa clara i contundenment la resposta que planteja el repte.

Sergi, la teva està molt xula, pero em recorda a un fons d'escriptori...Defecte professional suposo.

Damián Costa dijo...

MI VOTO PARA EL OCTAVI.

Me han gustado las dos fotos, como fotografias en sí. Pero la de Sergi no la acabo de entender dentro del reto, tengo alguna idea pero no me queda del todo claro.

La de Octavi sí la entiendo, también creo que es más fácil de comprender, pero además el encuadre, los colores, el personaje, las arrugas, la metáfora que todo ello implica me gusta más que lo que he creído ver e la otra foto.

Octavi dijo...

Gracias amado público!!

La veritat es que ha estat dificil aquest repte satànic...

La foto soc jo de vell, de molt vell.

La vaig fer mes o menys amb el encuadre que veieu després de varios intents, fotografiant-me a mi mateix. Vaig haver d'agafar arrugues d'un altre foto, no tinc avis i els meus pares son vells pero no tant; i menys encara tant arrugats, cercava arruga de la buena.

Lu dificil ha estat fotre les arrugues a la meva fisonomia... diuen... Ha estat com fer maquillatge a lo "força barça". Les celles son tres parts per seguir la meva forma i aconseguir l'expressió, per exmple. El perfil de la cara... pomuls... barbilla... parpelles de dalt i abaix... front... pel... Anivellar tonalitats... Però lu pitxor, donar textura a la meva cara feta amb la camara xiulosa i amb la llum del lavabu (amb u) per igualar-la a la textura de les arrugues soltes.

Xiula.

Es una paranoia que te cagues veurem de vell.

Octavi dijo...

Ah, el fons el vaig deixar pq té un rotllo ciber que em mola, vaig pensar a posar una pantalla, a modo de foto amb jo de jove, pero no gaire...

I el jersey, es el que portava posat.

Sergi dijo...

el jersey és el mític jersey Octavi's Style! sinó no habriem descobert qui era el de la foto!!!


Bona feina si senyor perdre així dona gust

Octavi dijo...

Gracies , gracies, snif, snif, estic emocionat com el primer dia com a onanista profesional.

En breu repto...

Marçal dijo...

Arribo tardíssim però voto per l'Octavi.
Sobretot havent llegit que és ell mateix encara em fa més patxoca. Molt bé!

I sergi, la teva foto, tal i com deia el Sergi E, em recorda també a un fons d'escriptori...