Miratge

viernes, 1 de febrero de 2008


9 comentarios:

Octavi dijo...

Valoració de sensacions: Es inquietant i aixó em pot, m'agrada l'aire tenebrós que li has donat, em dóna la sensació de que quelcom no va bé, de que no tindria que estar aqui el que es veu (Toma palla).

M'agrada, minipunto pa el equipo de los Lluises!

P.D.: Fuiiiiiiiiiittt!!!!

Octavi dijo...

Encara que he dit que no faria valoracions técniques, no puc evitar dir que m'agrada molt i molt la composició i el tractament, tant de color com de intensitat de contrastos.

Brutal.

P.D.2: ReFuiiiiiittttttt!!!!

Marçal dijo...

Tenim la foscor de la nit que aïlla el miratge de la resta i això és interessant i la curvatura que crea aquest tipus de mirall és també adient. Tot i que aqui el tema es veu atacat de front, la trobo poc treballada i un "punt" previsible. De totes maneres, el meu punt és per tu.

Sergi dijo...

Jo arribo tard per votar, hi ha un empat, en cas de empat vam dir que el vot de l'últim participant valia doble, o sigui l'Arnau que no ha votat, o sigui jo crec que aleshores el vot de l'Octavi hauria de valer doble, vaja dic, penso, crec, sense voler generar cap mal rollo, o com es desfà un empat així?

Lluis-T dijo...

doncs si que varem dir el vot de l'anterior reptat, però com que l'Arnau no ha participat, doncs és una interpretació, però crec que no la podem fer ni en Damià ni jo, així que algun master que decideixi.

Per cert, molt desabadora la participació, sobretot dels suposats "infectats"!!

Sergi dijo...

Doncs podem fer una cosa ampliem les votacions 24 hores, us semblaria bé?

Lluis-T dijo...

A veure, he parlat amb en Damià i em acordat allargar les votacions durant el dia d'avui dilluns pels que encara no ho han fet. Espero que no torni a haver-hi empat!

N'Arnau dijo...

Doncs vale!Passant d'excuses i com sóc d'aquells infectats que genera certa decepció procuraré redimir-me una miqueta comentant gràcies a aquest bonic regal que és el tempus...En cap de les dues fotos mostrades acabo d'encabir el miratge...Hi ha distorsió,hi ha desenfoc,hi ha poca concreció i demés cosetes però no m'acaba d'encaixar amb la meva interpretació de miratge,entenent-lo jo com a una il·lusió visual o òptica o com li vulgueu dir,però què se'n reconeix el què,perquè és pot mirar,que deu venir d'aqui,mirar/mirare o alguna declinació o polles d'aquestes...Amb tot això vull dir que voto la d'en Lluís per certa aproximació plàstica de la cosa al meu entendre.

cmntez@gmail.com dijo...

Carai, avui no tinc ganes de fotrem palles... vull dir de fotre palla.
Voto per la teva Lluís perquè... no sé suposo que l'entenc una mica més.
Si és això. L'entenc més. Suposo que jugues amb la paraula miratge, com a mirall?. Vaig bé avui!. Un dillunacos com qualsevol altra. Vaja suposo.