Xiular

viernes, 22 de febrero de 2008

11 comentarios:

Octavi dijo...

Lu del Cris si que es xiular...

Octavi dijo...

El Cris anava tant de cul que ni savia que havia estat reptat... I aixó m'ha posat calent...

Vidilla fins diumenge.

P.D.: Jo que pensava que el Cris havia guanyat el repte... L'havia clavat...

Damián Costa dijo...

No entiendo nada... que el Cristo havia ganado el reto? Pero si no ha presentado foto, no? Hasta cuando tiene vidilla el Cris???

PD: este post es el primero que hago desde la Wii. Viva el internet dificil de escribir!

Octavi dijo...

Oye, como se navega con Wii? Ypo la tengo pero no se navegar...

Damián Costa dijo...

Hay que descargarse el navegador de la tienda, para lo que hay que comprar una targeta de puntos o pagar con visa. con los puntos sobran para comprar 3 juegos anteriores a la Wii: 2000=25€.

cmntez@gmail.com dijo...

Nois ho sento però no he pogut fer la foto.
Sóc concient de la gravetat dels fets, de la magnitut del aconteixements. Snif!
La meva volalitat no ha sigut intencionada sinó generada per una sèrie de successius aconteixements encara per aclarir.
Em deixo en mans del tribunal i acceptaré, com un "matxu", la condemna que em pugui ser imposada. Snif!!!

Lluis-T dijo...

Doncs no pasa res, jo crec que l'Octavi es guanyador i que pot reptar de nou.

Octavi dijo...

Po fale.

Per cert, com va anar el rodatge? Que ja tinc ganes de nuevas noicias... Alguna frikada? jejeje

Octavi dijo...

Per cert,

La foto volia expresar la xiulamenta de escaquejar-se de la vida real (Parella, curru, etc) jugant a la play sense parar...

Whistle!

cmntez@gmail.com dijo...

El detall del mando no el vaig apreciar en un primer moment. Escaquejar-se de la parella per jugar amb la play... però quina play teniu? La que jo tenia només servia per jugar!
Estic una mica enderrerit tecnològicament parlant, crec.

Grey dijo...

Sembla que no pugui ser. Jo crec que al ser el terreny de l'Octavi aixo de xiular en Cris s'ha fet el distret, jejejeje ;)
A veure el seguent si ens frapa...