Splash lluminic

jueves, 16 de agosto de 2007



7 comentarios:

Lluis-T dijo...

Doncs la veritat es que la cosa torna a estar dificil, penso que les dues fotos tenen molt bon nivell. Pero hem de triar una. I crec que la serie de Cristo funciona molt bé. Tinc certs problemes en la qualitat de la imatge, suposo que deu ser pel tamany que has guardat, ja que es veu bastant malament. Però la idea, la transició foscor-llum m'ha agradat molt per el repte. I la localització transmet un aspecte lugubre que també m'agrada força. La solitud del lloc la complementa molt encertadament. Per això et donaré el meu punt.
salult

Sergi dijo...

Bé doncs sembla que al final si guanyaràs tu nen, ja pots anar pensant a qui reptaràs, perquè dubto que voti ningú més, ara ja és trist, perquè en principi la part dificil és pensar i fer la foto, no entrar i votar per una de les dues...

Sergi dijo...

per cert Cristo, el que si et demanaria, és que tornesis a comprimir la imatge i la tornesis a pujar, perquè aquesta està fatal comprimida, no s'aprecia gens bé.

N'Arnau dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
N'Arnau dijo...

"comentario suprimido" era aquest mateix però sense emmenar i amb algún afegitó... Doncs amb el tema "a l'altra banda" i veient aquesta imatge s'han dona't tot un seguit de connexions interneuronals i associacions cognitives i què han donat com a resultat...Doncs una gran pel·lícula...Poltergreist!A què mola?No entraré a valorar la cosa de resolució tècnica ni l'aspecte formal(ja què si aguantes una mica la vista fa mal i fa lleig)Però hi ha una seqüència simple i elemental que em genera una sensació prou imperiosa com per reconèixer el tema proposat,o sigui que el meu vot serà per aquesta.Llàstima del títol,jo me l'hagués estalviat...A part de què ja li correspon el del repte...no?

isma dijo...

la teva foto mola cristo! ...pero la den sergi em diu moltes coses que la teva no m`ho diu....ho sento nen...

Damián Costa dijo...

Siento no haber podido votar en este reto Cristo vs. Sergi. Pero no tengo internet en casa o casa de mis padres y no me acordé de mirarlo el viernes por la mañana en el curro (y ayer no pude). Perdonad. A ver si en breve dispongo de internet en casa y me pongo al día.
Como parece que es el Cristo el ganador de este 2o reto... ¡¡¡ENHORABUENA FIERA!!!

Damián.