El REPTE de VACANCES

viernes, 31 de agosto de 2007

3 comentarios:

Damián Costa dijo...

Arnau la setmana que ve descansa. Està bé però havent-hi un oponent com en Damià la cosa queda, personalment, decantada cap a ell.

Lluis-T dijo...

M'agrada particularment la teva foto, la cua de cavall ben bé hem recorda el periode estival i les meves excursions per Ordesa. Crec que has aconseguit visualment que el desenfoc del primer plà funcioni, al estil Larry Towell. El meu puntet per és per tu.

Damián Costa dijo...

No he votat aquest cop, no per falta de temps, sinó per falta de desició.

La teva foto Arnau, m'agrada el plantejament, sempre em resultainteresant un desenfoc en primer terme, pero en aquest cas crec que és massa lineal la part que ocupa de l'imatge, i potser li falta riquesa de matisos (sempre en la meva húmil opinió) potser per aquest braç que pren massa importància.

Segur que en la situació que la vas fer no estaves per dirigir "la model" ni per fer massa més, és més és un petit detall, el conjunt de la foto em resulta interesant,...