buscava un mirall i de sobte va ploure...

jueves, 16 de agosto de 2007

7 comentarios:

Lluis-T dijo...

Sergi, com a foto m'agrada més q. la d'en Cristo, ja que tal com hem comentat has aconseguit reflexar molt bé l'estil "Doisneau". Sensació d'estar al fred hivern de Paris. I també t'apropes al tema del repte amb un enfoc interesant, però considero que d'una manera més forçada i sense massa convenciment. Per tant el meu punt com he dit anirà cap a en Cristo. Salud

Sergi dijo...

no hi tinc res a dir, però penso que valorar les fotos és positiu, ara valorar si l'autor ha interpretat bé el repte o no, només veient una foto, sense cap explicació extra, potser és algo arriscat; que no em prenc malament la crítica, ni molt menys...

Lluis-T dijo...

Potser no m'he expresat correctament, no volia dir que no haguessis interpretat bé el repte, al contrari, simplement l'aproximació al repte d'en Cristo m'ha semblat més aconseguida,més turbadora, més intrigant. Per cert trobo que tant engrescador es intentar fer la foto del repte com comentar les fotografies, gens fàcil per cert.

N'Arnau dijo...

Senyors!Ja sóc aquí!De moment...
Primerament felicitar en Lluís, digne contrincant, però com què no sabia el què es feia em va reptar a mi i... "vualà"!.I ara a valorar el què toca;la plàstica de la foto i el bon saber fer queden més que patents,però el contingut d'aquesta per a mi no queda prou concís,i amb això vull dir que començo la "lectura" de l'imatge i no ser on acaba...o per on comença.O sigui difícil trobar-li un entendre o finalitat clara.El meu vot per aquesta foto...Doncs no.
"buscava un mirall i de sobte va ploure..."... M'encanta.

isma dijo...

el meu vot es per en sergi.
la seva foto en va dir algo nomes veurela.
la den cristo es xula...pero...la del sergi....m'agrada molt.

Evinchi dijo...

me encanta esta foto.

Octavi dijo...

Ara si que m'has posat calent!!!

Molt i molt bona!!!

M'agrada que sembli abstracte a pimer cop d'ull, m'agrada el tractament tant contrastat, m'agrada collons!!