De tornada: "Ai va, els donuts!".

jueves, 23 de agosto de 2007

6 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Ja teniu penjada l'anterior imatge a més resolució.

Lluis-T dijo...

Cristo, es tant poc arriscada i tant "recurs fàcil" que et nego el meu punt. Ho sento,no sempre es pot guanyar.

cmntez@gmail.com dijo...

Les coses són tal i com és volen entendre i la repetició d'argument...

Sergi dijo...

La fotografia és de nit, això m'agrada.
Es veu una senyal viaria, també m'agrada.
Crec que amaga molt més del que a priori sembla, bé.

L'única pega que hi posaria, és que la veig poc mimada, no sembla massa ajustada, masssa mirada, sembla sortida directa de càmara vaja,...

Tot i així Cristolandia juan point!

cmntez@gmail.com dijo...

Al contrari Sergi la foto està mimada de la forma que em caracteritza, de moment. La senyal era a un lloc fosc i la vaig pintar amb una lot, d'aquí el fet de que darrera de les lletres estigui cremat. Vaig retocar les lletres i la vorada negre. Els colors de la senyal i el fons estan treballats per separat.

Octavi dijo...

Mira! Com el japo cabrón! (Es important insultar, sobretot si es gratuït)

M'agrada!!