Repte CCXX: "El geni de les llenties màgiques"

sábado, 26 de noviembre de 2011


12 comentarios:

N'Arnau dijo...

En aquest cas,remarcar el fet de l'ús de les cometes dobles a l'hora de tancar en la composició literària del títol del Repte,donant origen a un nou tipus de signe tipogràfic de puntuació,el qual anomenaria "cometes dobles-dobles" o "cometes dobles per dues vegadaes", o també "parella de parella de cometes de tancament per tancar millor"...Tot i l'originalitat de la proposta i el seu atreviment,aquest cop no hi ha punt.I les llenties em produeixen gassos, o sigui que no.

somos bipedos dijo...

M'agrada molt el joc dels reflexos del vidre i les bombolles dintre de les llenties. Per parlar, sota el meu criteri personal, diria que aquesta imatge és més sincera que no pas la del contrari. Jo hagués intentar també anar pel costat de la sinceritat. No obstant, he votat la que m'ha sorprès més, encara que sigui menys fidel al terme "llenties".

Anónimo dijo...

punt, per comentar + tard

Damián Costa dijo...

Creo que yo me voy a decantar por la naturalidad del bodegón rústico.
En este caso no me ha dado por imaginarme nada más allá, sino que me ha dado por tener ganas de comerme unas.
Mis papilas gustativas llevan disparadas un ratito.

cmntez@gmail.com dijo...

Sento haver penjat aquesta foto. No era ni de lluny la idea original, que penjaré aquesta setmana. Tot va ser per no deixar penjat de nou el repte i de nou al Ramon.
Si poseu el pebrots vermells podeu fer un plat molt complert de cara l'hivern. Ferró i vitamina C a part de les proteïnes de les llegums. Un grapat d'arròs també farà les delícies d'un estomac buit.
Recuereden...No olviden supervitaminarse y mineralizarse!!!

Xesca dijo...

Cris, no. No és digna de tu.
I'm sorry. Faré com que no l'he vist, tot i que els colors son agradables ;)

Somos bípedos ---> Em sobta el teu comentari: "No obstant, he votat la que m'ha sorprès més, encara que sigui menys fidel al terme "llenties"."
El tema d'El Repte era "El geni de la llàntia màgica", no pas de la "llentia"...

somos bipedos dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
somos bipedos dijo...

m'he liat, aqui dalt posa llenties màgiques...

Xesca dijo...

Sí Bípedos, posa "llenties" però perquè en Cris ha re-batejat el Repte proposat (ha canviat el mot "llàntia" per "llenties")

Damián Costa dijo...

Cris... amb posterioritat, perquè ha estat la Xesca qui m'ha desvelat el meu error, t'he de "cantar las cuarenta".
Molt mal·lament aixó de canviar el títol del repte, em va confondre (parlo per mi) i vaig votar pensant que el tema del repte era un altre. I aixó va perjudicar al Ramón.
Estic molt cabrejat, molt, molt. Però... ¡¡¡SE'M PASSARÀ SI EM CONVIDES A UN MENJAR FET AMB AQUESTES LLENTIES!!!
Jeje... ay, omá, que ricas! Encara se'm disparen les papil·les gustatives.

cmntez@gmail.com dijo...

En Ramon va trucar-me per fer el repte d'aquesta setmana i la meva resposta va ser:
- No has vist el nap de foto que he penjat.
Anava una mica de cul.
Penjaré la imatge que volia en quant la tingui, aquesta va ser un plan B del qual no estic satisfet. La meva insatisfacció va fer-me fer aquesta "fotu", una fotografia bonica és una imatge però això és una "fotu" una manera de dir "què FOts TU!?"
bla, bla, bla.
El teu punt va ser per a mi molt important, Dami.

Lluis-T dijo...

el millor... els colors