Repte CCXVIII "MOMENT CRÍTIC"

domingo, 13 de noviembre de 2011

8 comentarios:

somos bipedos dijo...

bueno, em sembla que es fora de termini. Vosaltres jutgeu.

en Sergi dijo...

jo de fet tenia pendent escriure, aquesta setmana m'ha tocat currar de nit, i de fet estic encara a la productora i per no deixar penjat el repte volia demanar si podia postejar la foto abans de diumenge a les 12:00 del migdia, et pertoca a tu bíped decidir si em concedeixes o no aquesta petita prórroga...

somos bipedos dijo...

per mi? i tant! Si jo també he fet tard per causes alienes a la meva persona.
És tot un honor veure't participar.
Per contrapartida, demano un comentari, per aprendre una mica.

Marçal dijo...

Imagino que és la porta d'entrada de l'insti...

Potser ha estat una sortida més previsible que la d'en Sergi.

Te'l mires de de sota com si encara li tens un gran respecte. M'agrada l'atreviment de l'enquadrament i també el blanc i negre.

Aquest cop la del contrincant m'ha agradat més...

El Costillero dijo...

Pel tipus de porta sembla una esglesia o algun edifici públic...
Punt!

Anónimo dijo...

entenc que vols dir que la vivenda (compra o lloguer) està en un moment critic, tant com per posar en lloguer el que sembla ser un edifici de l'ajuntament o una esglesia.
no t'he donat el vot per 3 motius:
-Si he encertat la intenció, em sembla molt més evident i per tant m'ha agradat més jugar a interpretar la d'en Sergi.
-Trobo que li falta molta canya de contrast, amb un punt de vista tant interessant com has aconseguit, un bon chute de contrast li hagués donat més dramatisme.
-Em molesta molt el negre superior, talla la imatge d'una manera poc atractiva i divideix la imatge d'una manera extranya, en la meva opinió.
Enhorabona per la perticipació i espero que estiguis molt temps amb nosaltres!

Xesca dijo...

No em diguis que has anat a la casa casa gran (entenguis Ajuntament) de Mataró, a una hora intempestiva i has penjat el cartell de lloguer a la porta per a fer la foto d'El Repte???!
Sí????!
En serio?
XDDD
Brutal!
Felicitats crack!

Xesca dijo...

Per cert, la perspectiva m'agrada però també penso que li manca una mica més de contrast.