Repte CCXX: "El geni de la llàntia màgica o algu així era..."

sábado, 26 de noviembre de 2011

9 comentarios:

N'Arnau dijo...

Enhorabona als dos contrincants repatires!Veient que això s'ha convertit en uns Jocs Florals(veient el llibertinatge en l'assumpte del títol),sense ningú avisar-me,per primer cop en la dilatada i prolífica història del REPTE i sense que serveixi de precedent, procedeixo a votar aquesta especie de haiku,el preferit dels dos proposats...Si hagués de votar foto igualment el punt seria per aquesta per l'alt grau de psicodèlia contingut.

somos bipedos dijo...

Dos mètodes diferents, per arribar a un bon nivell. M'identifico més amb la imatge del Crist. però m'ha impactat més aquesta. Punt per sorpresa.

Xesca dijo...

Punt express!

Damián Costa dijo...

Lo siento. Excesiva magia que no veo relación con nada. Lo del KH7 sí le veo un sentido y relación con el tema. Pero la artificialidad me ha echado para atrás.

somos bipedos dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
somos bipedos dijo...

Sempla ser que el mr. propper se n'ha sortit amb la seva. Caldrà veure si reeditarà el repte "dressed for succes II" o què es el que farà...

Xesca dijo...

Per fi puc comentar!

Jo sí que li vaig trobar ràpidament la relació. "Llàntia" en català també s'aplica a una taca d'oli i, Què més "gèni" per a llevar taques que el KH-7???

La idea em va semblar molt original i ben trobada, i el conjunt d'imatges (flascó, foc, fum i vos mateix) també em va agradar, per això et vaig donar el meu punt.

Salut!

Lluis-T dijo...

no punt per canviar-li el titol!

Lluis-T dijo...

tot i que KH-7 és realment màgic, el fet que apareguis sempre a les teves fotos li resta "frescura"