Repte CCXVII "LA CASTANYERA"

viernes, 4 de noviembre de 2011

9 comentarios:

Xesca dijo...

Una castanyera molt moderna. El progrés. Les màquines substituint els homes.

Però aquesta castanyera no em mola massa perquè no te les dona torradetes i calentetes, embolcallades en una paperina de paper amb la que et pots escalfar les mans...
Tot i així, la idea m'agrada força.

Pel que fa a la tècnica, em molesta bastant la desenfocada en blanc a la part inferior, i enyoro una mica més de contrast o algun toc de color... Però això és completament personal.

Sento molt que el teu contrincant t'hagi deixat tirat. Per sort no passa sovint.

Bon Repte!

El Costillero dijo...

XD... y mira que tenía la foto, entre la falta de organización y tiempo no ha sido posible subirla.
Cachis!

Sergio dijo...

Costi, pues subela ahora!!

Una foto brutal! Molt bona idea i molt ben resolta!

Segur que t'haguessis emportat el meu punt!

Xesca dijo...

Costi!!!!!!!! Pújala!!!!!!! Vaaaa home!

Anónimo dijo...

punt si encara arribo...

Marçal dijo...

Llàstima de l'absència de l'altra foto... D'aquesta M'agrada molt la idea pero no m'agrada la realització. No entenc el degradat a blanc i segurament una mica de contrast apretant negres, li aniria molt bé.

Punt i seguit!

cmntez@gmail.com dijo...

Hosti, Costi!
Coincideixo, ...no entenc el degradat blanc... però en quant la troballa és d'allò més original.
Punti!

somos bipedos dijo...

No se'm dona massa bé això de la tècnica.
La intenció era transmetre una imatge enterbolida, com si d'un borrós futur es tractés. El futur augurat per una dona vella amb mocador al cap, que utilitza una bola de vidre per veure més enllà. Aquest futur no es altre que el futur de la pseudo-castanyera convertida en màquina. Però crec que m'he quedat a mitges amb el tractament de desenfocar, amb por de desenfocar massa. Merci pels comentaris. Costillero, t'animo també a penjar la foto.

Anónimo dijo...

bípedos, llegint els teus comentaris sobre la intenció de la foto crec que la idea és molt bona, però la realització no aconsegueix aquest proposit, en la meva humild opinió.
El degradat/velat no em fa projectar-me cap al futur, pero trobo que la idea de ficar les castanyes a la màquina de chewing gums és brillant. Tantdebó d'equivoquis i el futur no sigui així!
Jo també he trobat a faltar elements clàssics de la castanyada, en concret m'hagues encantat una foto nocturna del foc, les castanyes el moscatell, gent al voltant del bidons en els carrers de qualsevol poble...
per cert, això són carritos de super?
llàstima de llufa