Repte CCXVIII "MOMENT CRÍTIC"

domingo, 13 de noviembre de 2011

5 comentarios:

Marçal dijo...

Certament, quan els números es comencen a torçar, són indicador de possibles moments crítics. Tots plegats n'hem vist exemples a tots nivells aquests últims anys. M'agrada la metàfora!

No m'agrada el tò blau de la paret i potser m'hauria decidit per un blanc i negre en aquest cas.

El format quadrat ja m'està bé tot i que la composició del "3" no l'entenc massa.

La brillantor platejada dels números és de postpo?

El dono el punt per la intenció però alguns detalls de la tècnica no m'acaben de convèncer.

M'ha agradat veure't tornar a penjar una foto al repte!

Anónimo dijo...

punt, comento més tard

Xesca dijo...

Punt!
Fora de plaç però, per el que veig, tot ha anat fora de plaç, oi?
Ho sento.

somos bipedos dijo...

No sé si el rival pot votar, pero et donaria el punt en cas de que pogués. M'agrada el poema visual que has muntat.
En Maimó, el profe, estaria orgullós de tu!

Anónimo dijo...

joder, desprès de penjar la parrafada s'ha esborrat el meu comentari.
Collons, deia que trobo moltes diferents interpretacions, el que la fa atractiva: un terratremol, els numeros de la casa descuarrinjats, algú ha picat a terra, els numeros no quadren com bé diu en Marçal, el nostre cervell ens juga una mala pasada. En qualsevol cas, tot lliga amb un moment crític.
Deia que crec que hi ha alguna intenció en que la part inferior del "3" estigui pintada de blanc, per contra seria la part superior del "2" si s'hagués despenjat. Te cap significat? si es així podries aclarar-ho?
no diré res de la tècnica perque no tinc res interessant a dir, crec que la interpretació de la imatges és el més important aqui.
La composició la trobo intrigant, donat que apures molt el marge superior esquerra i el numero "2" guanya en sensació de "despenjar-se".
Bon repte