Repte CLXX: "Antagònics"

sábado, 27 de noviembre de 2010

9 comentarios:

Marc Arisa dijo...

Punt!!!! m'agrada't molt!!!
Missatge directe i encuadrament i el color perfectes.

Molt bona foto!

Sergio dijo...

M'ha costat decidir-me, m'agrada molt l'enquadrament i la idea queda perfectament clara, pero la seqüencia del Damià m'ha enganxat més.

El Costillero dijo...

Punt!

Molt bo, potser una mica massa desenfocada en alguns punts, però la llum i els contrastos molt encertats.

Marçal dijo...

Em sembla una foto d'un llibre que parla d'experiments que podem fer a casa sense haver de passar per una tenda de químiques extranyes.

Molt ben feta i entenedora del que vol explicar però la del Damià m'ha fet pensar una mica més i ho he agraït.

Felicitats per la foto de portada de llibre de ciències d'ESO

Lluis-T dijo...

tècnicament molt bona, un bon enfoc al punt critic i una bona il.luminació, que sempre es complicat amb aquests elements tan brillants. La idea és clara... i aqui el meu però... pel meu gust un pel forçada, no és una situació "normal", vull dir que sembla que has pensat en dos elements antagònics i els has col.locats junt sense més. Per transmetre aquesta idea potser m'hagues convençut més una aproximació diferent... bona foto però no hi ha punt aquest cop!

Gerard dijo...

Ressaltaria el missatge clar i directa de la teva imatge, has trobat dos elements antagònics que t'han permès expressar amb claredat la temàtica del repte. Però m'ha captivat l'acabat "pictòric" a la imatge del Damià.
Heu escollit camins molt diferents ambdós amb resultats brillants.
Bon repte!.

Damián Costa dijo...

Xesca, crec sincerament que la teva foto és, tècnicament, molt millor que la meva.
Potser el desenfoc del primer pla despista una mica, però la textura del gel de darrera la flama m'agrada molt.

També m'ha agradat el reflex de la flama en el gel i que la flama semblés sortir d'un glaçó. És com si els antagònics poguessin trobarse un a dins de l'altre, malgrat les diferències que els separen. Seguint la idea de Harvey "Dos Cares" Dent, que ha fet en Lluis a la meva foto, és com si poguessim trobar alguna cosa de Batman al Joker i a l'inversa. No tot és blanc o negre.

Bon repte!

Xesca dijo...

Perdoneu que no hagi comentat i agrait els vostres vots/comentaris abans però vaig una mica embolicada.

Damià, olé tus OO.
Fins que en Lluis no va suggerir lo de la moneda, no la vaig veure. A les hores em preguntava com no l'havia vist abans... Curiós i molt enginyós.

Felicitats!

Un aclariment: Damià, la flama no sembla sortir d'un glaçó. Surt d'un glaçó ;)

Salutacions

Grey dijo...

Bona possada en escena. Bon resultat tècnic. Bona idea. Però víctima d'una idea potser més inesperada de sencilla que era d'imaginar.
Com a crítica (amb la boqueta petita, això sí), penso que haguès guanyat amb una mica més d'escenografía, tot i que entenc la dificultat d'executar l'experiment i alhora recrear un escenari.

Bon repte.